ورود نظامیان تایوان به ایران؛ درخشش لپ‌تاپ‌‌های گیمینگ جدید MSI‌ در نمایشگاه الکامپ شیراز

نمایشگاه الکامپ شیراز در حالی برگزار شد که غرفه MSI جزء داغ‌ترین غرفه‌های این نمایشگاه بود. MSI‌ در این نمایشگاه، مدل‌های جدیدی از لپ‌تاپ‌های خود را در کشور معرفی کرد.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI در نمایشگاه الکامپ امسال شیراز مهمان غرفه شهر فافا بودند و توانستند بر جذابیت این نمایشگاه بیفزایند. MSI در این رویداد که در نمایشگاه بین‌المللی فارس برگزار شد برنامه‌های متفاوتی را تدارک دیده بود.

یکی از مهمترین اتفاقات این نمایشگاه، رونمایی از لپ‌تاپ‌های طرح نظامی (Camo Squad) ام‌اس‌آی بود. در این نمایشگاه، برای اولین بار از لپ‌تاپ GE62 Camo Squad که نسخه محدودی از لپ‌تاپ GE62 است، در ایران رونمایی شد.

این لپ‌تاپ با طرح خاص خود می‌تواند انتخاب مناسبی برای گیمرهای خاص باشد. قابل ذکر است که در کنار این لپ‌تاپ، تجهیزات نظامی دیگری نظیر کوله‌پشتی، پلاک، ماوس‌پد و قمقمه با طرح نظامی نیز وجود دارد که در مدت فروش ویژه، به صورت رایگان در قالب یک پکیج به خریداران اهدا می‌شود. بهره‌مندی از کارت گرافیک مقرون به صرفه GTX 1050 Ti و کیبورد حرفه‌ای با نور پس‌زمینه قابل شخصی‌سازی، از دیگر ویژگی‌های این مدل لپ‌تاپ است.

چنانچه قصد پیش‌خرید این محصول را با هدایای رایگان گفته‌شده دارید، می‌توانید از وبسایت شهر فافا اقدام به ثبت‌نام کنید.

بخش جذاب دیگر این نمایشگاه، تجربه واقعیت مجازی (VR) توسط بازدیدکنندگان بود. بازدیدکنندگان می‌توانستند با استفاده از لپ‌تاپ GT83VR و هدست حرفه‌ای HTC Vive تجربه هیجان‌انگیزی از واقعیت مجازی برای خود رقم بزنند و به بازی و سرگرمی بپردازند. قرعه‌کشی و اهدای جوایز نیز از دیگر برنامه‌های MSI در این رویداد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH