آیا اپل در حال ساخت تلویزیون 60 اینچی OLED است؟

حتی زمانی‌که کتاب بیوگرافی موسس کمپانی عظیم اپل یعنی استیو جابز توسط والتر ایزاکسون منتشر شد، در کتاب بخشی موجود بود که توجه هر شخصی را به خود جلب می‌نمود. در این قسمت از زبان استیو جابز نوشته‌ شده بود که وی بسیار علاقه‌مند به ساخت یک تلویزیون مخصوص کمپانی اپل بوده است. (با فرض اینکه تلویزیون‌های موجود نیاز به تغییرات دارند.)

این شایعه که اپل در حال کار کردن بر روی یک پروژه عظیم و ساخت یک دستگاه تلویزیون برای کمپانی خود بوده، تا قبل از این‌که خبرش به‌صورت کامل محو شود و یا دست‌کم عکس‌های جدید منتشر شود، چندین سال است که به گوش می‌رسد. تصاویر اخیر در Weibo که توسط Benjamin Geskin و 9to5Mac به اشتراک گذاشته‌ شده است، یک تلویزیون 60 اینچی OLED ساخته‌ شده توسط کمپانی اپل و یا حداقل نمونه اولیه‌ای از یک محصول در حال آزمایش را نشان می‌دهند.

حال اینکه این تصاویر واقعی هستند یا خیر بعدا مشخص خواهد شد، اما همان‌گونه که 9to5Mac بدان اشاره نموده این عکس‌های تار نشانه خوبی برای این موضوع است که احتمالا تصاویر تقلبی بوده و بسیار مشکل است که بتوان این عکس‌ها را باور نمود.

احتمالی که بیشتر مواقع برای بسیاری از کمپانی‌ها نیز وجود دارد این بوده که اپل نیز در حال کار کردن بر روی نمونه اولیه و در جستجوی یافتن ایده‌های جدید در این زمینه است، اگرچه این محصولات جدید داستان متفاوتی دارند.

همان‌طور که 9to5Mac  اشاره نموده، بازار تلویزیون یک تجارت بسیار رقابتی بوده که این یعنی برای یک کمپانی که تنها به دنبال یک سود حاشیه‌ای بوده و در حال ساخت دستگاهی است که کاربران را برای نهایی کردنش سال‌ها منتظر گذاشته، نمی‌تواند به دنبال به دست آوردن بازاری از این تجارت باشد. اما در حال حاضر این موضوع را با همین جزئیاتش بپذیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH