گلکسی نوت 8 به احتمال فراوان با رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس 8.5 عرضه خواهد شد

همانطور که مطلع هستید زمان زیادی تا رونمایی رسمی فبلت گلکسی نوت 8 باقی نمانده، با این وجود منابع متعددی خبر از عرضه این محصول به همراه رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس 8.5 می‌دهند.

طی روز گذشته منابع مختلف به این مورد اشاره داشتند که فبلت گلکسی نوت 8 به همراه رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس 8.5 عرضه خواهد شد. گفته می‌شود این نسخه از رابط کاربری سامسونگ در مقایسه با نسخه فعلی که در حال حاضر روی پرچم‌داران سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در دسترس قرار دارد، بهبودها و قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. براساس گزارشات موجود، رابط کاربری جدید سامسونگ پایداری و ثبات بیشتری داشته که به این ترتیب در هنگام کار با گلکسی نوت 8، افت فریم کمتری رخ داده و همچنین تجربه کاربری مناسب‌تری در اختیار کاربران خواهد گرفت. علاوه‌بر این موارد، گفته می‌شود در نسخه جدید سامسونگ اکسپرینس، الگوریتم‌های تشخیص چهره و تشخیص عنبیه‌ چشم نیز بهبود داده شده‌اند تا کاربران، عمل احراز هویت را با سرعت بیشتری انجام دهند.

با توجه به گزارشات موجود، به‌نظر می‌رسد که گلکسی نوت 8 به‌طور پیش‌فرض به همراه رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس 8.5 که بر پایه‌ اندروید 7.1 توسعه داده شده عرضه گردد. سامسونگ مدتی است که کار روی آن را شروع کرده چراکه پیش از این، بیلدهای آزمایشی این نسخه را برای برخی از اپراتورهای سراسر جهان منتشر نموده است. همچنین پیش‌بینی می‌گردد که رابط کاربری جدید سامسونگ برای گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس نیز منتشر گردد؛ با این وجود نمی‌توان زمان دقیق آن را پیش‌بینی نمود. براساس گزار‌ش‌های موجود، رابط کاربری جدید سامسونگ حداقل چند ماه دیگر برای گلکسی S8 و S8 پلاس منتشر خواهد شد. البته دقیقا مشخص نیست که سامسونگ اکسپرینس 8.5 در کنار به‌روزرسانی اندروید 7.1 نوقا برای این دو پرچمدار سامسونگ منتشر خواهد شد یا خیر.

شرکت سامسونگ پنج‌شنبه‌ی هفته‌ آینده از گلکسی نوت 8 رسما رونمایی خواهد کرد و از سپتامبر نیز عرضه این محصول را آغاز خواهد نمود. براساس گزارش‌های منتشر شده، این دستگاه به یک نمایشگر ۶.۳ اینچی با کیفیت QHD و نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ مجهز است. گلکسی نوت 8 در دو مدل با چیپ‌ست اکسینوس 8895 و اسنپدراگون 835 در دسترس کاربران خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به ۶۴ گیگابایت حافظه‌‌ی داخلی و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد. همچنین بر طبق انتظارات، این دستگاه به احتمال فراوان اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه‌ی پشتی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH