ایرباد وایرلس Beoplay E8 رسما معرفی شد

نمایشگاه IFA همواره برای علاقه‌مندان به محصولات هوشمند، جذابیت‌های خاص خود را دارد و در این بین، طرفداران هدفون‌های وایرلس نیز بی‌صبرانه منتظر رونمایی از آخرین دستاوردهای کمپانی فعال در این حوزه هستند.

با این‌که اخیرا هدفون‌های وایرلس، به سرعت خود را در دل کاربران جا کردند، اما به‌نظر می‌رسد که دیگر باید جای خود را به محصولی جدید در این زمینه یعنی ایربادهای وایرلس بدهند.

محصولاتی سبک و با قابلیت ارائه صدایی باکیفیت، که به‌تازگی مورد توجه کاربران قرار گرفتند و اخیرا شرکت‌هایی همچون اپل و JBL، نمونه‌های خود را تحت عناوینی همچون اپل ایرپاد و JBL Free روانه بازار کردند.

در این بین اما شرکت Bang & Olufsen از فرصت به‌دست آمده در نمایشگاه IFA 2017 نهایت استفاده را برده و از نسل جدید ایربادهای وایرلس خود به نام Beoplay E8 پرده برداشت. محصولی که از طراحی آشنایی برای طرفداران محصولات این شرکت بهره می‌برد و قرار است به عنوان رقیبی جدی وارد بازار گجت‌های پوشیدنی شود.

ایرباد وایرلس Beoplay E8

این ایرباد از اسپیکر الکترو-داینامیک 5.7 میلی‌متری به همراه آمپدانس 16 اهمی ‌و محدوده فرکانس 20-2000 هرتزی برخوردار است. همچنین یک اپلیکشین ویژه این ایرباد طراحی شده که امکان اعمال تنظیمات دلخواه را برای کاربران فراهم می‌کند. این محصول پوشیدنی از کنترل لمسی پشتیبانی می‌کند و به کاربر این امکان را می‌دهد تا از طریق فرامین صوتی با آن کار کند.

طول عمر باتری ایرباد وایرلس Beoplay E8 برابر با 4 ساعت عنوان شده و کیس محافظ آن، قادر است انرژی لازم برای دو بار شارژ کردن ایرباد را در خود ذخیره کند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، قیمت این محصول جدید شرکت Bang & Olufsen چندان ارزان نیست و قیمت 299 دلار برای آن تعیین شده است. به گفته شرکت سازنده، فروش Beoplay E8 از 12 اکتبر آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH