اسپیکر قابل‌حمل JBL Boombox با طول عمر باتری 24 ساعته رونمایی شد

اگر این روزها به دنبال خرید اسپیکر بلوتوثی هستید، بهتر است کمی ‌دست نگه دارید چراکه شرکت JBL در جریان نمایشگاه IFA 2017 از محصول جدیدی رونمایی کرد که به لطف طراحی زیبا و جم‎و‌جور و البته مشخصات فنی پیشرفته خود، می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.

این اسپیکر بلوتوثی قرار است با نام JBL Boombox روانه بازار شود. در رابطه با واژه Boombox نیز باید گفت که در دهه 1980 میلادی، افراد از آن برای حمل و جابجایی بلندگوهای حجیم و سنگین بر روی شانه‌های خود استفاده می‌کردند و از این رو، شرکت JBL، این نام را برای محصولات خود در نظر گرفت.

وزن اسپیکر قابل‌حمل JBL Boombox برابر با 4.9 کیلوگرم و طول آن نیز برابر با 50.8 سانتیمتر عنوان شده است و از آن‌جایی که اثری از هیچ‌گونه سیم بر روی بدنه بیرونی آن مشاهده نمی‌شود، می‌توان به‌راحتی آن را جابجا کرد و یا درون کیف قرار داد. این اسپیکر همچنین از باتری پرقدرتی با ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپر بهره می‌برد که به گفته شرکت JBL، قادر است انرژی لازم برای 24 ساعت روشن ماندن را در خود ذخیره و به دستگاه تزریق کند.

اسپیکر قابل‌حمل JBL Boombox

از دیگر ویژگی‌های اسپیکر قابل‌حمل JBL Boombox می‌توان به برخورداری از گواهینامه IPX7 اشاره کرد که از مقاومت بدنه محصول در برابر نفوذ آب خبر می‌دهد. درخصوص قابلیت‌های صوتی نیز باید گفت که این اسپیکر از چهار ترنسدیوسر فعال (Active Transducer) و دو رادیاتور باس (Bass Radiator) بهره می‌برد.

کمپانی JBL قیمت این اسپیکر بلوتوثی را برابر با 499 یورو تعیین کرده که در مقایسه با مدل‌های موجود در بازار، نسبتا گران است. با این‌حال، عرضه JBL Boombox از 19سپتامبر آغاز شده و علاقه‌مندان به اسپیکرهای قابل‌حمل می‌توانند با این محصول، لذت متفاوتی را از گوش دادن به موسیقی تجربه کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH