از این پس استوری‌های اینستاگرام در موبایل وب نیز قابل مشاهده خواهند بود

در بین محصولات و ویژگی‌های متنوع فیس‌بوک، ویژگی استوری اینستاگرام پرطرفدارترین سرویس ارائه شده است؛ پس طبیعی بوده که توسعه این سرویس در برنامه‌ها و اهداف این شرکت باشد. در تازه‌ترین اقدام فیس‌بوک در همین خصوص، کاربران می‌توانند استوری‌ها را در موبایل وب نیز مشاهده کنند؛ این به معنی آن است که اگر کاربری اقدام به مشاهده اینستاگرام از طریق سایت می‌کند، می‌تواند استوری‌های کاربران دیگر را نیز مشاهده کند.

اینستاگرام

اینستاگرام:

از امروز می‌توانید استوری‌ها را در instagram.com مشاهده کنید. برای دسترسی به این قسمت باید به قسمت بالای فید خود مراجعه کنید؛ در ضمن برای رفتن به استوری‌های بعد یا قبل می‌توانید پیکان‌های سمت چپ و راست را فشار دهید.

در حال حاضر کاربران تنها قادر به مشاهد استوری‌ها هستند اما اینستاگرام اشاره کرده که در آینده‌ای نه چندان دور، قابلیت ارسال پست نیز به آن افزوده خواهد شد.

این اولین‌باری نبوده که قابلیت استوری به فراتر از گوشی‌های موبایل گسترش داده شده است؛ به عنوان مثال چندی پیش واتس‌اپ‌ وب و دسکتاپ نیز یک به‌روزرسانی دریافت کردند که به آن‌ها قابلیت پشتیبانی از استوری‌ها را می‌داد که در این برنامه با نام Status شناخته می‌شوند. براساس ادعای شرکت، روزانه 250 میلیون نفر از قابلیت استوری استفاده می‌کنند، پس گسترش این ویژگی کار منطقی و عاقلانه‌ای به‌نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH