گلکسی J7 پلاس با دوربین اصلی دوگانه 13 و 5 مگاپیکسلی معرفی شد

حال که گلکسی نوت 8 رونمایی شده، سامسونگ می‌تواند پیش برود و اسمارت‌فون‌های پایین‌رده‌ای با دوربین دوگانه معرفی کند. این کمپانی گلکسی J7 پلاس را همان‌طور که شایعات در روز‌های گذشته نشان می‌دادند، با دوربین پشتی دوگانه دارای سنسور‌های 13 و 5 مگاپیکسلی در تایلند معرفی کرد.

گلکسی J7 2017، J7 Pro و گلکسی J7 پلاس با صفحه نمایش سوپر امولد 5.5 اینچی دارای رزولوشن FHD به‌همراه‌ بدنه آلومینیومی عرضه می‌شوند. با این حال، گلکسی J7 پلاس برخلاف دو برادر خود، توسط چیپست اگزینوس 7870 مدیریت نمی‌شود بلکه به‌نظر می‌رسد پردازنده مدیاتک هلیو P20 را در درون خود جای داده باشد. در مشخصات این تراشه، نامی برای آن اعلام نشده ولی همان‌طور که شایعات اشاره دارند، فرکانس کاری آن 2.4 گیگاهرتز است.

هم‌چنین این گوشی هوشمند برخلاف سایر اسمارت‌فون‌های هم‌خانواده خود که همراه‌ با 3 گیگابایت رم عرضه می‌شوند، دارای 4 گیگابایت رم است. برای این دستگاه 32 گیگابایت حافظه داخلی درنظر گرفته شده که برای افزایش این مقدار تا 256 گیگابایت می‌توان از یک microSD استفاده نمود.

در بخش دوربین پشتی گلکسی J7 پلاس، شاهد لنز 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 درکنار لنز 5 مگاپیکسلی با f/1.9 هستیم. لنز دوم در ثبت عمق جزئیات تصاویر برای اعمال فوکوس پس از عکاسی کاربرد دارد و برای افکت بوکه بسیار خوب است. دوربین سلفی اسمارت‌فون مذکور هم به یک سنسور 16 مگاپیکسلی با f/1.9 مجهز شده است.

یک تغییر قابل ملاحظه این گوشی هوشمند، کاهش ظرفیت باتری در مقایسه با گلکسی J7 2017 و J7 Pro است. طبق اطلاعات موجود، گلکسی J7 پلاس دارای یک باتری 3000 میلی‌آمپری است؛ درحالی‌که دو محصول دیگر به باتری‌های 3600 میلی‌آمپری مجهز شده‌اند. از آنجا که ابعاد این سه گوشی تقریبا یکسان انتخاب شده، پس وجود دوربین دوگانه علت این کاهش ظرفیت به‌نظر می‌رسد.

این دستگاه هم‌چنین شامل یک حسگر اثر انگشت در دکمه هوم، قابلیت always on display و برنامه Bixby Home خواهد بود.

این اسمارت‌فون هم‌اکنون در تایلند با قیمتی در حدود 390 دلار تا 17 سپتامبر پیش‌فروش می‌شود و پس‌از آن، احتمالا برای فروش به بازار این کشور وارد خواهد شد. در دسترس قرار گرفتن این محصول در بازار سایر نقاط جهان هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH