Vive Focus

احتمالا اچ‌تی‌سی هدست واقعیت مجازی مستقل خود را Vive Focus نام‌گذاری خواهد کرد

چندی پیش در ماه جولای، کمپانی اچ‌تی‌سی از جدیدترین هدست واقعیت مجازی مستقل خود در نمایشگاه ChinaJoy رونمایی نمود. این هدست کاملا به‌صورت مستقل عمل می‌کند و کاربر برای استفاده از آن نیازی به اتصال این دستگاه به کامپیوتر ندارد. این محصول از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 بهره می‌برد که پیش‌تر آن را در گوشی‌های پرچمدار سازندگان مختلف از جمله گوشی گلکسی نوت 8 مشاهده کرده بودیم.

در ابتدا این شرکت هدست مورد بحث را Vive Standalone نام‌گذاری نمود ولی به‌نظر می‌رسد که کمپانی سازنده از این نام به‌خاطر کوتاه و مناسب نبودن صرف‌نظر کرده است. اکنون اخبار جدیدی به گوش رسیده که بیان می‌کند اچ‌تی‌سی یک علامت تجاری جدید را برای هدست واقعیت مجازی مستقل خود درنظر گرفته و گفته‌ می‌شود تایوانی‌ها از اداره‌ ثبت اختراعات و علامت‌های تجاری ایالات‌ متحده (USPTO) و اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا درخواست کرده‌اند که نام این دستگاه را به Vive Focus تغییر دهند.

Vive Focus

از آنجایی‌که تاکنون اچ‌تی‌سی محصولی را با نام Vive Focus روانه بازار نکرده، می‌توان این هدست را اولین دستگاه از سری محصولات Vive کمپانی یاد شده، دانست. همچنین باید افزود که انتظار می‌رود در روز 4 اکتبر، یعنی درست زمانی‌که گوگل از گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل XL 2 پرده‌برداری می‌کند، جزییات بیشتری را درباره هدست واقعیت مجازی Vive Focus که از همان پلتفرم به‌کار گرفته شده در هدست Daydream گوگل بهره می‌برد، بشنویم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH