نظر مردم درباره گوشی هواوی نوا 2 پلاس را ببینید!

گوشی بالارده جدید هواوی یعنی نوا 2 پلاس پس از ورود به بازار توانست نظرات زیادی را به سمت خودش جلب کند و پیش از این برای شما بررسی و همچنین ویدئویی کامل در ارتباط با توانایی آن را منتشر کردیم.

حال در این مطلب تصمیم گرفتیم تا این گوشی را به میان مردم برده و نظر آن‌ها را در ارتباط با طراحی و توانایی دوربین سلفی‌اش جویا شویم. در پایان نیز از آن‌ها پرسیدیم که بین این گوشی و گلکسی A5 2017 که رقیب آن در این رده قیمتی محسوب می‌شود، کدام را انتخاب می‌کنند.

پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی جالب زیر را تماشا کرده و از نظر افراد مختلف در ارتباط با این گوشی جدید هواوی در بازار ایران مطلع شوید.

7 در مورد “نظر مردم درباره گوشی هواوی نوا 2 پلاس را ببینید!”

  1. پیمان گلکار لطفا خودت به این سؤال جواب بده که اول بین اچ تی سی 10 و نوا ۲ پلاس چه موبایلی رو انتخاب میکنی و چرا؟ دوم به نظرت بهترین موبایل این رده قیمتی چه موبایلی هست؟

  2. سلام.دلم برای بررسی ویدیو ای تون تنگ شده بود.اصلا من سایت شما رو چندین سال پیش بوسطه بررسی ویدیو ایش شناختم و مخاطبش شدم.منظورم بررسی ویدیویی اکسپریا اکرو اس بود.یادش بخیر.

  3. واقعا چقد پول تبلیغات این هووآوی رو شما میگیرید که تبلیغشون کنید؟!!
    الان دیگه انقد سطح تمام گوشی های جهان نزدیک به هم هستن(توی کلاس های خودشون)..
    که در واقع تفاوت ها بین باتری ها مهم تلقی میشه و پنل صفحه نمایش استفاده شده در گوشی.
    که باتری هم هرچه بزرگتر میشه؛ گوشی بزرگتر و بزرگتر و سنگین تر میشه…
    از این رو اگر این سوال رو شما حدود ۵/۶ سال پیش میپرسیدید .. بله درست بود کاملا..
    ولی الانه اکثریت گوشی ها(بجز سامسونگ و هووآوی که پردازنده های اختصاصی در سطح کلان تولید میکنن) یا از کوالکم استفاده میکنند یا از مدیا تیک. ولی باز همین شرکت ها همگی ی ی ی پردازنده هاشون رو بر اساس نقشه ی راه شرکت مادر یعنی آرم دارن برنامه ریزی میکنن …
    بنظر بجای سوالات ظاهری و مردم پسند.. از ۲ تا کارشناس با سواد دعوت میکردید..هرکودوم نقاط قوت و ضعف این دو گوشی رو بیان میکردن…
    مثلا دوربین ۲۰ مگاپیکسلی برای سلفی و دوربین پشت هم باهم (۱۲ و ۸) ۲۰ مگاپیکسل میشه..
    در جمع ۴۰ مگاپیکسل رو دوربین ها به خودشون اختصاص دادن … مسلما یه کارشناس با سواد میفهمه پردازنده ای که وظیفه ی پردازش تصویر ۴۰ مگاپیکسل را بر عهده دارد( نه همزمان ) بخش زیادی از قدرت پردازنده در اختیار فقط دوربین ها محصور میشه‌..
    فرض کنید یک گوشی به نام G دوربین جلوی ۷ و عقب ۱۶ دارد.. سر جمع میشد ۲۳ مگاپیکسل..
    این ۲۳ مگاپکسل یه بخشی از واحد پردازشی سی پی یو گوشی را به خودشون اختصاص میدن از این رو مثلا اگر سی پی یو سیستم ۱۰واحد پردازشی باشد برای این گوشی G که ۲۳ مگاپیکسلی هست مثلا ۲/۳ واحد از ۱۰ واحد رو بخودش به صورت دائم اختصاص میده …
    ولی مثلا برای یه گوشی ۴۰ مگاپیکسلی! این عدد میشه ۴ از ۱۰.
    یعنی ۶ واحد بیشتر برای اون پردازنده باقی نمونده که باید برای وایفا /دیتا گوشی/رم/جی پی یو و …. تقسیم بشه..
    ولی اون گوشی ۲۳ مگاپیکسلی ۷/۷ از سی پی یوش در اختیار این مسائل قرار میگیره …
    به دلیل محدودیت در عملکرد سی پی یو نمی شود مگاپیکسل هارو بی خودی بالا و بالاتر برد.
    البته این قیاس ها برای گوشی هایی کاربرد دارد که از ۱ مدل پردازنده برابر با فرکانس برابر استفاده کرده باشن.. نه دو سی پی یو متفاوت .
    یه تفاوت بارز این ها گوشی های سونی zx pr و zx1 هست که هر دو از سی پی یو های کوالکم ۸۳۵ استفاده کرده اند ولی آن توتوی این دو گوشی حدود ۱۴۴ تا ۱۴۶ هزار هست ..در صورتی که باقی گوشی های استفاده کننده از این پردازنده به چیزی در‌حد ۱۷۴ تا ۱۸۰ هزار رسیده.
    چون سونی بخش‌بسیاااار زیادی از سی پی یو رو درگیر فیلم برداری ۹۶۰ فریم بر ثانیه ای گوشی های خودش کرده و این امر باعث کاهش ۴۰ هزار واحدی پردازشی شده است.
    ببخشید طولانی شد.
    ممنون که متن رو مطالعه کردید??

  4. جریان این نوا2 چیه..واجب شد یکی بگیرم..
    البته انصافا ما یه آنر 8 تو خونه داریم واقعا از a7 خیلی بهتره..
    تنها برندی که صفحه نمایشش با اینکه ips هست ولی کیفیتش در حد امولده هواوی هست، من همیشه گفتم اگر امولد رو از گوشیا سامسونگی بگیری هیچی ندارن!
    بقیه برندا هم همونا رو دارن

  5. یعنی کل خبرهای سایت های مختلف شده نوا پلاس…به جای اینکه این تبلیغات برای گوشی مفید باشه بهش لطمه میزنه….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH