به‌روزرسانی جدید Gear Fit 2 با قابلیت نظارت پیوسته بر ضربان قلب کاربران منتشر شد

اندازه‌گیری ضربان قلب یکی از ویژگی‌هایی است که این روزها در اکثر گجت‌های پوشیدنی مشاهده می‌شود. با این حال اگر نظارت پیوسته بر روی ضربان قلب موردی باشد که به دنبال آن هستید، پیشنهاد ما گجت پوشیدنی سامسونگ Gear Fit 2 خواهد بود؛ چراکه این گجت در به‌روزرسانی جدید خود از این قابلیت پشتیبانی می‌کند.

علاوه‌بر قابلیت مانیتورینگ مستمر بر روی ضربان قلب کاربر، ویژگی دیگری نیز به این محصول اضافه شده که شدت ضربان قلب کاربر را نشان می‌دهد. به عبارت دیگر این قابلیت در هر لحظه شدت ضربان قلب کاربر را در یکی از ۵ سطح تعیین شده نشان می‌دهد که پایین‌ترین سطح، نشانگر کمترین شدت ضربان قلب و بالاترین سطح نیز شدیدترین سطح ضربان قلب را نشان می‌دهد.

کاربران می‌توانند از این ویژگی برای آگاهی از شدت ضربان قلب خود هنگام تمرینات ورزشی بهره گرفته و در صورت لزوم ضربان قلب خود را در هنگام تمرین در سطح خاصی از شدت حفظ کنند. ناگفته نماند که این به‌روزرسانی هم‌اکنون تنها در کشور اندونزی منتشر شده؛ با این وجود انتشار آن در مناطق دیگر دور از انتظار نخواهد بود.

به هر حال اگر از کاربران Gear Fit 2 هستید، این به‌روزرسانی برای شما بسیار کاربردی خواهد بود. در صورتی‌که به دنبال یک گجت پوشیدنی مناسب برای حفظ تناسب اندام خود باشید نیز، باتوجه به انتشار این به‌روزرسانی، Gear Fit 2 را می‌توان به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب در نظر گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH