گوگل اسیستنت اکنون می‌تواند موزیک‌های در حال پخش را شناسایی کند

درحالی‌که اپلیکیشین‌های متعددی برای شناسایی آهنگ‌ها و برنامه‌های تلویزیونی توسعه داده شده‌‌اند، با این‌حال وجود این امکان به‌صورت پیش‌فرض و به وسیله سیستم‌عامل گوشی هوشمند قطعا برای بسیاری از کاربران راحت‌تر و مطلوب‌تر خواهد بود؛ ویژگی که گوگل بالاخره دستیار هوشمند خود، یعنی گوگل اسیستنت را به آن تجهیز کرده است.

پیش از این، موتور جستجوی گوگل قابلیت شناسایی آهنگ‌هایی که در اطراف کاربر پخش می‌شد را داشت اما متاسفانه این ویژگی در گوگل اسیستنت وجود نداشت. با این وجود با به‌روزرسانی اخیر گوگل اسیستنت، کاربران قادر خواهند بود تا از طریق این دستیار هوشمند، به راحتی آهنگ‌های در حال پخش را شناسایی کرده و جزییات آن‌ را مشاهده کنند.

اگرچه مشخص نیست که چرا گوگل در اضافه کردن این ویژگی به گوگل اسیستنت زودتر از این‌ها اقدام نکرده، اما در هر صورت گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل XL 2 به این ویژگی کاربردی مجهز شده‌اند؛ به‌علاوه کاربران این دو هندست قادر خواهند بود تا به‌طور خودکار و پیوسته به شناسایی آهنگ‌های مورد نظر خود بپردازند. با این‌حال استفاده عملی از نسخه جدید گوگل اسیستنت جزییات بیشتری از کار با این سرویس هوشمند را مشخص خواهد کرد.

اگرچه هنوز مشخص نیست که این به‌روزرسانی شامل چه دستگاه‌هایی خواهد شد، اما می‌توان امیدوار بود که تمامی کاربران اندروید از امکانات جدید گوگل اسیستنت بهره‌مند گردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH