وان‌پلاس 5

تمامی موجودی گوشی وان‌پلاس 5 در فروشگاه‌ها به اتمام رسید؛ وان‌پلاس 6 در راه است؟

اگر می‌خواهید حس داشتن یک پرچم‌دار با دوربین عالی، عملکرد خوب، عمر باتری ایده‌آل و البته قیمتی 480 دلاری را تجربه کنید، مطمئنا بهترین گزینه پیش رو وان‌پلاس 5 خواهد بود. اما اگر با توصیفات ذکر شده خواهان خرید آن در آمریکا باشید، دیگر توانایی انجام آن را نخواهید داشت.

تمامی مدل‌های وان‌پلاس 5 در فروشگاه‌های آمریکا به اتمام رسیده است و فروش آن به‌صورت بسیار محدودی ادامه دارد. حال سوال اساسی اینجاست که آیا شاهد مقدمه چینی برای عرضه وان‌پلاس 6 یا 5T هستیم؟

سال گذشته وان‌پلاس پرچم‌دار خود، وان‌پلاس 3 را در اواسط ماه ژوئن معرفی کرد و تنها 5 ماه بعد، در نوامبر سال 2016 شروع به عرضه رسمی 3T نمود. در سال جاری نیز شرکت چینی از وان‌پلاس 5 در ماه ژوئن رونمایی کرد و در صورت تکرار تاریخ، باید منتظر رونمایی از وان‌پلاس 5T یا 6 در آینده‌ای نه چندان دور باشیم.

جهت اطلاعات بیشتر باید اشاره کرد که وان‌پلاس تحت مالکیت شرکت BBK Electronics قرار دارد؛ شرکتی که مالک اوپو و ویوو نیز بوده و به‌ صورت کلی توانسته به سه تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در دنیا تبدیل شود. محصولات جدید برندهای اوپو و ویوو به تازگی با صفحه نمایش‌هایی بدون حاشیه رونمایی شده‌اند و معمولا وان‌پلاس نیز از طراحی مشابهی در گوشی‌های خود بهره می‌برد. پس توصیه می‌شود برای داشتن تصوری از محصول جدید وان پلاس، به گوشی F5 اوپو و X20 ویوو نگاه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH