پیکسل 2

گوگل به‌روزرسانی نرم افزاری سه ساله نسل دوم گوشی‌های هوشمند پیکسل را تضمین کرد

به‌طور معمول شرکت گوگل برای مدت 2 سال وعده به‌روزرسانی سیستم‌ عامل را به صاحبان دستگاه‌های اندرویدی می‌دهد. این بدین معناست که گوشی‌ها از روزی که به بازار عرضه می‌شوند، واجد شرایط دریافت 2 نسخه اصلی از پلتفرم اندروید هستند. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که گوگل برای اسمارت‌فون‌های جدید خود یعنی پیکسل 2 و پیکسل 2 XL، قوانین را اندکی تسهیل کرده است. در واقع به‌روزرسانی‌های اصلی برای گوشی‌های پیکسل 2 تا 3 سال ادامه خواهد داشت.

سایر دستگاه‌های اندرویدی تنها پچ‌های امنیتی را برای مدت 3 سال دریافت می‌کنند، لذا ممکن است تنها از 2 آپدیت اساسی پلتفرم اندروید در بازه زمانی 2 ساله پس از تاریخ عرضه خود بهره‌مند شوند. اما کاربران می‌توانند اطمینان داشته باشند که دستگاه‌هایشان حداقل برای مدت 3 سال پچ‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

گوگل با هدف تایید اینکه گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL برای 3 سال به‌روزرسانی‌های امنیتی و سیستم‌ عامل را دریافت خواهند کرد، صفحه پشتیبانی خود را به‌روز کرده است.

این روشی عالی برای گوگل جهت ارتقای توان رقابتی سخت افزارهایش است. اکنون کاربرانی که می‌خواهند از حداکثر پشتیبانی سیستم‌ عامل برای گوشی‌های خود بهره‌مند شوند، به خرید گوشی پیکسل 2 با وعده پشتیبانی 3 ساله سیستم‌ عامل ترغیب خواهند شد. بایستی منتظر ماند و دید که آیا گوگل این حسن‌نیت را شامل سایر گوشی‌های اندرویدی خواهد کرد یا خیر. هر چند که مطمئنا کلیه کاربران اندروید نیز همین ضمانت را می‌خواهند.

گوگل

3 در مورد “گوگل به‌روزرسانی نرم افزاری سه ساله نسل دوم گوشی‌های هوشمند پیکسل را تضمین کرد”

  1. اشکان موسوی

    معلومه دیگه گوشی های شرکت خودشه بایدم تا ۳ سال ساپورت کنه برای این که بیشتر فروش کنه …وگرنه نمیتونه با سامسونگ رقابت کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH