چگونه توسط هندزفری و بدون در دست گرفتن گوشی، گوگل اسیستنت را فعال کنیم؟

دستیار صوتی گوگل یا همان گوگل اسیستنت این روزها بر روی اکثر تلفن‌های هوشمند اندرویدی یافت می‌شود. این دستیار صوتی کمک زیادی به کاربر برای انجام فعالیت‌های مختلف می‌کند.

حالتی را در نظر بگیرید که گوشی خود را داخل جیب‌تان قرار داده‌اید و هم‌زمان به موزیک گوش می‌دهید. در این زمان می‌خواهید نام آهنگ در حال پخش را بدون بیرون آوردن گوشی از جیب متوجه شوید و یا وضعیت آب‌وهوا، زمان یا اطلاعات از این قبیل را به‌سرعت بشنوید. در این‌جا است که دستیار صوتی گوگل بسیار کاربردی خواهد بود. در واقع شما می‌توانید با استفاده از گوگل اسیستنت و یک هندزفری دارای کنترل، این کارها را به راحتی انجام دهید.

اما پیش از همه این‌ها نیاز دارید تا کنترل صوتی توسط هندزفرری را در گوشی خود تنظیم کنید. برای این کار وارد منوی تنظیمات و بعد بخش مربوط به اکانت گوگل شوید. در صفحه باز شده گزینه Search را انتخاب و مسیر Voice > Hands-free را دنبال کنید.

در این قسمت برای هندزفری بی‌سیم گزینه اول و برای هندزفری‌های معمولی گزینه دوم را فعال کنید.

پس از این با متصل کردن هندزفری به گوشی و بدون در دست داشتن آن، می‌توانید تنها با نگه داشتن دکمه میانی کنترل‌کننده و پس از صدای بوق، دستور صوتی خود را مانند What time is it و یا How’s the weather، بیان کنید تا دستیار به راحتی در هدفون پاسخ‌تان را بدهد.

نظر شما در رابطه با این ویژگی در گوشی‌های اندرویدی چیست؟

12 در مورد “چگونه توسط هندزفری و بدون در دست گرفتن گوشی، گوگل اسیستنت را فعال کنیم؟”

  1. من.متوجه.نشدم ایا با هر هندزفری یا هدفون بلوتوثی میشه از دستیار صوتی استفاده کرد؟؟منکه الان برم بیرون و دیکه.معلوم.نی بیام اینجا ک.اینو بخونم.چطوری.میتونم.به این.جواب برسم ک خیلیم واسم مهمه..اگر امکانش هست ممنون.میشم.حداقل جوابش رو واسم.پیامک.کنید..ممنون
    09373602005

  2. سلام جناب عباسی من دنبال یه نرم افزار یا یه راهی هستم که رو s8 بتونم به صورت افلاین فرمان صوتی اجرا کنم مثل باز کردن برنامه ها ولی افلاین
    انلاین که با bixby انجام میشه افلاین مشکل هس با تشکر

    2
    1
    1. وقتی با سیری نمیتونی تایپ صوتی فارسی کنی به درد نمیخوره
      تو گوگل میشه فارسی تایپ صوتی کنی

      1
      1
    1. سلام گفتی چی داری؟؟من میخام دستیار صوتی ذگداشتع باشم و فقط بخاطر همینکه میخام یه هندزفری بخرم.اصلا نمیدونم کدوم هندزفری ها دستیار صوتی رو ساپورت میکنند..یا همشون این کار رو انجام میدن؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH