گلکسی S9

احتمالا کمپانی سامسونگ از گوشی گلکسی S9 در ماه ژانویه رونمایی خواهد کرد

این روزها غیر معقول نیست که شایعاتی درباره گوشی پرچم‌دار سامسونگ گلکسی S9 بشنویم. بیشتر این خبرها مربوط به زمان رونمایی این اسمارت‌فون بوده و در جدیدترین این شایعات یکی از منابع خبری کره‌ای اعلام کرده که سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی S9 را در ماه ژانویه معرفی کند.

پیش از این در هفته گذشته نیز شنیده بودیم که احتمالا سامسونگ پرچم‌دار جدید سری S خود را در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی یا همان CES 2018 که در ماه ژانویه برگزار می‌شود، به معرض نمایش خواهد گذاشت و مدتی بعد آن را به‌طور رسمی معرفی و عرضه خواهد کرد.

این منبع کره‌ای چیزی شبیه به همین شایعات را مطرح کرده است؛ با این تفاوت که ادعا می‌کند سامسونگ گوشی گلکسی S9 را در نمایشگاه سالانه تجارت که در ماه ژانویه و در لاس‌ وگاس برگزار می‌شود به نمایش می‌گذارد و اندکی بعد به‌طور رسمی آن را معرفی و عرضه می‌کند. ظاهرا سامسونگ این تصمیم را بدین دلیل اتخاذ کرده که رقابت موثرتری با پرچم‌دار اپل یعنی آی‌فون X و البته هجمه کمپانی‌های چینی داشته باشد که در حال تصاحب سهم بازار به نفع خود هستند.

به‌علاوه این منبع به گوشی ال‌جی G7 نیز اشاره‌ای داشته و عنوان کرده که این هندست پرچم‌دار نیز در ماه ژانویه و زودتر از موعدی که انتظارش را داریم معرفی خواهد شد. هیچ‌کدام از این دو کمپانی، عرضه پیش از موعد پرچم‌د‌اران خود را تایید نکرده‌اند و تا زمانی‌که برنامه‌ریزی دقیقی مشخص نشود این شایعات را باید به جان و دل خرید.

6 در مورد “احتمالا کمپانی سامسونگ از گوشی گلکسی S9 در ماه ژانویه رونمایی خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH