طراحی آی‌فون 7

طراحی آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس از دیدگاه جانی آیو چندان جالب نیست!

وقتی یک آشپز از طعم غذای خود راضی نباشد چه مفهومی دارد؟ این مثال دقیقا مشابه قضیه جانی آیو، طراح ارشد محصولات اپل و گفته‌های او درباره نحوه طراحی آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس است. جانی آیو به عنوان طراح آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس اخیرا مصاحبه‌ای با مجله Smithsonian انجام داده و سخنان جالبی به زبان آورده است.

جانی درباره نحوه طراحی آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس اظهار کرده:

حالا که به این دو نگاه می‌کنم، به‌نظر می‌رسد مجموعه‌ای از قطعات مجزا و جدا شده درون یک محفظه سرهم شده است.

قطعا این صحبت‌ها به دلیل زیبایی‌های محصولی چون آی‌فون X عنوان گشته و باعث شده که طراح آن، آی‌فون جدید را ستایش کرده و اعلام کند این همان چیزی است که سال‌ها آرزویش را داشتیم.

هم‌چنین او اقرار کرد که بیش از سه سال طول کشید تا متخصصان اپل بتوانند طراحی تراشه A11 بیونیک را به پایان برسانند. به‌علاوه آیو در صحبت‌های خود این گفته را که “طراحان آی‌فون X از همان ابتدا برنامه‌ای برای تعبیه سنسور اثر انگشت در آن نداشته‌اند” تایید کرده است. به همین دلیل او تمامی شایعات درباره ناتوانی اپل برای قرار دادن سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر و حتی وجود پلن دوم و قرار دادن این حسگر در پشت دستگاه را رد کرد.

آقای آیو باور دارد که نمایشگر بدون حاشیه و لبه به لبه آی‌فون X همان چیزی است که یک اسمارت‌فون باید از آن برخوردار باشد. وی سال گذشته گفته بود که آرزو دارد روزی آی‌فونی طراحی کند که شبیه به قطعه‌ای صاف و یکپارچه از شیشه باشد. آیو معتقد است که آی‌فون X گامی در راستای تحقق این رویا محسوب می‌شود.

6 در مورد “طراحی آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس از دیدگاه جانی آیو چندان جالب نیست!”

  1. مجموعه‌ای از قطعات مجزا و جدا شده درون یک محفظه سرهم شده است.
    اپل تخریب کرد رفت با این حرفش?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH