به‌روزرسانی اندروید اوریو

به‌روزرسانی اندروید اوریو گلکسی S8 و نوت 8 از پروژه Treble پشتیبانی نمی‌کند

به‌صورت کلی ویژگی‌هایی که به‌روزرسانی اندروید اوریو برای دستگاه‌ها ارائه می‌کند، شامل تغییرات بزرگ و افزودن قابلیت‌های فوق‌العاده نمی‌شود؛ اما یکی از این قابلیت‌های جدید تحت عنوان پروژه Treble می‌تواند تجربه جدیدی را برای کاربران به ارمغان آورد. شاید این آخرین ترفند گوگل برای بهبود سرعت به‌روزرسانی شرکت‌ها از سیستم عامل به‌کار رفته بر روی دستگاه‌های خود باشد. در این قابلیت هسته اصلی اندروید از ایمیج تولیدکننده‌ها جدا شده و این کار موجب به‌روزرسانی سریع‌تر اندروید خواهد شد.

هم‌اکنون گوشی‌های هوشمند کمی در بازار موجود هستند که این قابلیت را به همراه دارند؛ گوشی‌هایی مانند هواوی میت 10 و میت 10 پرو از پروژه Treble پشتیبانی می‌کنند. متاسفانه ارائه اندروید اوریو برای گوشی‌های مشهور سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 و S8، این ویژگی را برای آن‌ها به ارمغان نمی‌آورد.

برنامه‌ای به نام Termux در هر دو گوشی فعال است که نسخه بتای آپدیت اوریو مربوطه هر گوشی را فعال می‌کند اما خبری از مقدار true نیست؛ پس یا شرکت منتظر عرضه نهایی به‌روزرسانی برای دستگاه‌های خود است و یا از ابتدا قرار نبوده که گلکسی نوت 8 و S8 هسته اصلی اندروید را جدای از رابط کاربری سامسونگ داشته باشند.

4 در مورد “به‌روزرسانی اندروید اوریو گلکسی S8 و نوت 8 از پروژه Treble پشتیبانی نمی‌کند”

  1. ای بابا یه اپدیت خواسته بده ها هر روز داره سر تهش میزنه یه چیزیش کم میکنه اصلا نخواستیم اپدیت همین ۷ خیلی بهتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH