تلفن‌ هوشمند منعطف سامسونگ

مشخصات اصلی گوشی سامسونگ گلکسی J7 پرایم (2018) در بنچمارک GFXBench لو رفت

گوشی‌های خانواده گلکسی On از سری میان‌رده‌های سامسونگ بوده که در تمام نقاط جهان قابل خریداری هستند. قرار است به زودی عضوی جدید به این خانواده وارد شود؛ زیرا نسخه جدیدی از گلکسی On7 با نام گلکسی On7 پرایم (2018) در بنچمارک GFXBench رویت شده و بخش اعظم مشخصات این هندست پیش از رونمایی رسمی نمایان شده است.

بر اساس اطلاعات موجود در دیتابیس این بنچمارک، کاملا مشخص است که گوشی گلکسی On7 پرایم (2018) تنها در بعضی بخش‌ها آن هم به مقدار کمی نسبت به گلکسی On7 پرایم ارتقا پیدا کرده؛ On7 پرایمی که در برخی بازارها با نام گلکسی J7 پرایم شناخته می‌شود. به نظر می‌رسد که این اسمارت‌فون به تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 7870 مجهز باشد که فرکانس 1.5 گیگاهرتزی دارد.

البته فرکانس این پردازنده در گوشی‌هایی مانند J7 پرایم و J7 پرو به 1.6 گیگاهرتز می‌رسد. مقدار رم و حافظه داخلی نیز به ترتیب 3 و 32 گیگابایت گزارش شده است. نمایشگر این دیوایس 5.5 اینچی و با کیفیت فول‌ اچ‌دی بوده و هر دو دوربین سلفی و اصلی آن 13 مگاپیکسلی است. تنها تفاوت این گوشی با نسل قبلی آن در همین دوربین سلفی است که در On7 پرایم 8 مگاپیکسلی بوده است.

قرار است On7 پرایم جدید با اندروید 7.1.1 عرضه شود. نسل قبلی این هندست با اندروید مارشمالو به فروش رسید و سامسونگ قول داده که به زودی اندروید نوقا را برای آن عرضه کند.

3 در مورد “مشخصات اصلی گوشی سامسونگ گلکسی J7 پرایم (2018) در بنچمارک GFXBench لو رفت”

  1. به جای اینکه ادم پولشو بده یه میان رده بخره
    میتونه با همون پول پرچمدار های سال گذشته رو بخره که خیلی بهترن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH