اچ‌تی‌سی U12

اچ‌تی‌سی یک گوشی ناشناس را در تایوان به نمایش گذاشت: شاید اچ‌تی‌سی U12

این احتمال وجود دارد که HTC، گوشی پرچم‌دار جدیدی را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نکند، اما این شرکت قطعا در حال کار بر روی حداقل یک هندست گران‌قیمت است.

HTC U12

این پیش‌بینی از آنجایی گفته می‌شود که هفته گذشته، شرکت HTC، طی رویداد 5G در تایوان که توسط اپراتور‌های محلی برگزار شده بود، یک گوشی رونمایی نشده را به معرض نمایش گذاشت. متاسفانه شرکت، لبه‌های بالایی، پایینی و پشت این گوشی ناشناس را پوشانده بود و ما نتوانستیم نگاهی دقیق‌تر به طراحی آن بیاندازیم.

با این حال طی بررسی‌های انجام گرفته و کمک گرفتن از Evan Blass، کارشناس مشهور موبایل، این گوشی به احتمال زیاد HTC U12 است که با اسم رمز HTC Imagine شناخته می‌شود. نیازی به گفتن نیست که این گوشی باید جانشین HTC U11 باشد که در سال گذشته معرفی شد.

اگر واقعا چیزی که می‌بینم همان HTC U12/Imagine باشد، دارای یک صفحه نمایش یا حاشیه کم و نسبت ابعاد 18:9 و احتمالا اندازه 6 اینچ خواهد بود (مشابه گوشی HTC U11 پلاس که هم اکنون در دسترس است). این گوشی همچنین قادر است با سرعت دانلودی معادل 809.58 مگابایت در ثانیه، یعنی چیزی در حدود یک گیگابایت در ثانیه دانلود نماید! که بیشتر باید به خاطر استفاده از نسل جدید چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 در U12 باشد که دارای مودم X20 LTE کوالکام نیز هست که تا سرعت دانلود 1.2 گیگابایت در ثانیه را پشتیبانی می‌کند.

HTC U12

بر اساس نشریه تایوانی Sogi، شرکت HTC اعلام کرده است که در سال 2018، حتما از گوشی هوشمند خود رونمایی خواهد کرد. در این گزارش آمده که شرکت HTC از اعلام نام گوشی، خودداری کرده، بنابراین هنوز کاملا مشخص نیست که آیا این رونمایی مربوط به گوشی HTC U12 خواهد بود یا خیر. با این وجود ما همچنان در انتظار خواهیم ماند تا ببینیم سرانجام شرکت HTC چه هندستی را در اختیار ما خواهد گذاشت.

4 در مورد “اچ‌تی‌سی یک گوشی ناشناس را در تایوان به نمایش گذاشت: شاید اچ‌تی‌سی U12”

  1. اچ تی سی خیلی از گوشی های امروزی دور شده و چیز هایی که کاربر به اونها نیاز دارد رو اصلا توجه نمیکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH