بررسی گوشی مفهومی و فوق‌العاده Vivo Apex (ویدیوی اختصاصی)

هنوز هم دسترسی به گوشی‌های کاملا بدون حاشیه، به دلیل مشکلات فنی و ملاحظات عملی، رویایی بیش نیست. اما اگر گوشی مفهومی جدید شرکت Vivo به اسم APEX به بازار بیاد، هر چند کمی خنده‌دار است ولی همه این حواشی اضافی نیز محو خواهند شد.

به نظر می‌رسد این کمپانی در طی مدت کوتاهی که از زندگیش می‌گذرد از عملکرد خود راضی نیست و سخت در تلاش برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی است. حتی شهرت کوچکی که از تبلیغ اولین گوشی دارای اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش (Vivo X20 Plus UD)، برای خود دست و پا کرده بود نیز این شرکت را از میل به پیشرفت و مطرح شدن، باز نداشته است. در حال حاضر نیز هدف خود را بر روی تکنولوژی با اسم عجیب و غریب، شناسایی نصف اثر انگشت در زیر صفحه نمایش (Half-Screen In-Display Fingerprint Scanning Technology) نهاده است. در این فناوری تقریبا، از اسکن تنها نصف ارتفاع اثر انگشت برای شناسایی استفاده می‌شود. زیرا بسیاری از کاربران نگران ناحیه کوچک در نظر گرفته شده برای اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش هستند که ممکن است منجر به عدم شناسایی اثر انگشت شود.

در حقیقت این نکته تنها یکی از موارد کوچکی است که گوشی APEX ویوو می‌خواهد مشکل آن را حل نماید. زیرا ویوو در حال ساخت یک گوشی خاص است که هیچ قابی ندارد؛ نه در طرفین و نه در بالا و پایین! برای اینکار نیز از چندین راهکار خلاقانه بهره ‌خواهد گرفت تا رویای همیشگی کاربران، طراحان و تولیدکنندگان را به واقعیت بدل نماید.

در ویدیوی زیر که با همکاری آی‌تی‌رسان و کلیپو به فارسی دوبله کرده‌ایم، این گوشی مفهومی را از نزدیک بررسی کرده و با مشخصات فوق‌العاده آن که به‌زودی در گوشی‌های آینده خواهیم دید، آشنا می‌شویم.

3 در مورد “بررسی گوشی مفهومی و فوق‌العاده Vivo Apex (ویدیوی اختصاصی)”

  1. تنها ویژگی خوبش که میتونه با سامسونگ رقابت کنه اثرانگشت زیر صفحه نمایشش هست که خیلی عالیه و فکر کنم طرفدار زیادی پیدا کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH