هواوی آنر 7A با نمایشگری تمام صفحه در راه است

اگر یادتان باشد چند روز پیش هواوی اسمارت‌فون جدیدی را با نام آنر 7C عرضه کرد. اخیرا نیز خبر رسیده که این کمپانی دعوت‌نامه‌هایی را برای برگزاری یک رویداد در تاریخ 26 مارس (دو روز دیگر) منتشر کرده است. در این تیزرها اعلام شده که در این مراسم از اسمارت‌فونی تمام صفحه رونمایی به عمل خواهد آمد. با این حساب انتظار می‌رود که روز دوشنبه شاهد رونمایی از گوشی آنر 7A باشیم.

این تیزرها توسط حساب رسمی آنر در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته شده است. در متن همراه با این تیزرها گفته شده که قیمت این اسمارت‌فون جدید زیر 1000 یوان خواهد بود. علاوه بر همه این موارد، وجود حرف A در این دو تیرز احتمال معرفی آنر 7A را افزایش داده است. تاکنون برخی از مشخصات این دیوایس در شایعات منتشر اما با این حال تیزرهای منتشر شده توسط آنر نیز نکاتی را در رابطه با این اسمارت‌فون در اختیار ما می‌گذارند.

از جمله ویژگی‌ها و مشخصات آنر 7A می‌توان به استفاده از دوربین دوگانه، حسگر اثر انگشت، بلوتوث، قابلیت قفل‌گشایی با سیستم تشخیص چهره، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، پشتیبانی از کارت حافظه تا 256 گیگابایت و اندروید 8.0 اوریو اشاره کرد. از آن‌جا که آنر 7C با قیمت 899 یوان (142 دلار) عرضه شد، انتظار می‌رود این اسمارت‌فون با قیمت 999 یوان (158 دلار) روانه بازار شود.

5 در مورد “هواوی آنر 7A با نمایشگری تمام صفحه در راه است”

  1. دیگه الان همشون تمام صفحه ان دیگه باید به فکر یه نواوری جدید باشه دیگه این چیزا مشنری زیاد جذب نمیکنه

    1. عرفان مهرویی

      تکرار نمیشه؟ همش تکراریه داداش . شما مدل های کیو یا جی ال جی رو ببین مدل های هواوی رو ببین. یا کپی از آیفونه و بقیه برنداست یا اینکه طراحی اختصاصی ضایع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH