هواوی آنر 7A در تاریخ 2 آوریل به صورت رسمی معرفی می‌شود

چند روز پیش بود که انتشار پوسترهایی از آنر 7A نوید معرفی زودهنگام این اسمارت‌فون را می‌داد. با این حال به نظر می‌رسد معرفی این اسمارت‌فون کمی با تاخیر انجام بگیرد. به‌تازگی پوستر جدیدی از زیر مجموعه هواوی منتشر شده است که نشان می‌دهد معارفه آنر 7A در تاریخ 2 آوریل یا روز جمعه برگزار می‌شود.

در این دعوت‌نامه رسمی به استفاده از دوربین دوگانه و هم‌چنین قابلیت بازگشایی قفل با اسکن چهره اشاره شده است. تصاویری که تاکنون از آنر 7A منتشر شده نشان می‌دهند در این میان‌رده از اسکنر اثر انگشت خبری نخواهد بود، بنابراین کاربران می‌توانند تنها از روش تشخیص چهره برای بازگشایی تلفن‌همراه استفاده کنند.

آنر 7A از چیپست اسنپدارگون 430 بهره می‌گیرد؛ این همان چیپستی است که در Y7 پرایم 2018 که ساعتی پیش به صورت رسمی معرفی شد، استفاده شده است. وضوح تصویر مورد استفاده در نمایشگر آنر 7A هم‌چون Y7 پرایم 2018 و برابر با 1440 در 720 پیکسل خواهد بود، اما اندازه نمایشگر در این دو اسمارت‌فون متفاوت است. در بخش میزان حافظه اجرایی و حافظه داخلی نیز دو اسمارت‌فون مشترک هستند و از 3گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کنند.

در قسمت پشتی این اسمارت‌فون از یک دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی استفاده شده است و برای دوربین سلفی از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. تولید نیرو در این هندست را باتری 3000 میلی آمپر ساعتی برعهده دارد و سکان هدایت آن در دستان اندروید 8 اوریو خواهد بود.

آنر 7A ابعادی 152.4 در 73 در 7.8 میلی‌متری دارد و وزن آن به 150 گرم می‌رسد. این میان‌رده با قیمت حدودی 238 دلار به فروش خواهد رسید.

5 در مورد “هواوی آنر 7A در تاریخ 2 آوریل به صورت رسمی معرفی می‌شود”

  1. عرفان مهرویی

    هواوی دیگه گندشو در آورده با این همه گوشی که داره تولید می کنه چرا برندهای بزرگی مثل اپل و ال جی اینقدر گوشی تولید نمی کنن؟ چون با کیفیت خوب و گوشی خوب بازار رو میگیرن نه مثل هواوی با محصول زیاد

  2. یکی از بدی های اندروید اینکه تا می خوای یه رابط کاربری متفاوت از نسخه ی خام رو براش تعریف کنی رابط کاربری جدید پر از لگ میشه
    در اصل گوگل با این اندروید باعث شکست سامسونگ یا سونی یا اچ تی سی شده نه آیفون
    شکست اندرویدی ها سخت افزاری نیست … نرم افزاریه
    پلت فرم انحصاری = سود کلان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH