شبکه ملی اطلاعات

شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک دروغی بزرگ است!

در حالیکه وزارت ارتباطات و دولت بارها نسبت به راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک اشاره کرده و در مصاحبه‌های فراوانی از راه‌اندازی این دو مورد خبر داده‌اند و به این دو مورد افتخار نمودند، یکی از نمایندگان مجلس در صحبت‌هایی عجیب، به طور کلی شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک را یک دروغ بزرگ برشمرد و از مواضع اعلامی انتقاد کرد.

به گزارش آی‌تی‌رسان، سیده حمیده زرآبادی عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در مصاحبه‌ای پیرامون ادعاهای مطروحه در مورد شبکه ملی اطلاعات گفت:

ما در سال‌های گذشته با دو شرکت داخلی و خارجی قراردادهایی پیرامون انتقال اطلاعات و بعضی از موارد مربوط به برنامه بودجه بسته بودیم که این موارد به طور کلی اجرایی نشده و تمامی هزینه‌های انجام شده از بین رفته است. ما در مورد سرویس‌هایی که به مردم ارایه می‌دهیم، دچار فریب شده‌ایم و دستکاری‌هایی در مورد آستانه کیفیت صورت گرفته است. ما در حال حاضر پول سرویس با کیفیت را از مردم اخذ می‌کنیم ولی سرویسی که ارایه می‌کنیم با کیفیت نیست.

وی در ادامه گفت:

متاسفانه در وزارت ارتباطات برای کنترل شبکه‌های زیرساخت افراد غیرمرتبط استخدام شده‌اند که مصرانه در مورد آن‌ها سوال داریم. وزارت ارتباطات بسیاری از افراد 30 سال خدمت را بازنشسته کرده است و این را تایید می‌کنیم ولی چرا بعضی از افرادی که فساد اخلاقی داشتند به کار بازگشته‌اند و در حال کارهای تبلیغاتی و ظاهرنمایی هستند؟

نماینده مردم قزوین در پایان گفت:

ما در وزارت ارتباطات مشکلات زیادی داریم ولی امیدوار بودیم با انتخاب وزیر جوانی مثل آقای جهرمی این مشکلات حل شود ولی ایشان قادر به حل این مشکلات نیستند. ما به آقایان کرباسیان و سیف پیشنهاد استعفا دادیم و دوست نداریم این پیشنهاد را به آقای جهرمی نیز بکنیم. با وضعیت فعلی شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک یک دروغ بزرگ بوده و این امر محقق نشده است.

4 در مورد “شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک دروغی بزرگ است!”

  1. به قول دوستمون مطمعنا کلی دروغ ریز و درشت دیگه راجب پیام رسان های داخلی گفتن که مفت نمیارزه

  2. سیما بلوری

    واقعا نامردی میکنن در حق مردم… بیشترین پول میگیرن با کمترین کیفیت سرویس میدن به مردم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH