احتمالا آی‌فون SE 2 با پردازنده A10 فیوژن و بدون جک هدفون عرضه می‌شود

گوشی آی‌فون SE 2 می‌تواند در ماه آینده معرفی شود. اوایل سال 2016 شاهد عرضه اولین نسخه آی‌فون SE اپل بودیم و یک سال بعد این گوشی با اریه مدلی با ظرفیت حافظه جدید به‌روزرسانی شد. با این‌حال بر اساس برخی گزارشات اخیر، شرکت اپل مشغول کار بر روی هندست جایگزین آی‌فون SE است و به گفته برخی تولیدکنندگان قاب، ظاهرا اپل به‌زودی می‌تواند این دستگاه را در ماه آینده عرضه نماید.

برخلاف شایعات قبلی، احتمالا تولیدکنندگان حاضر در نمایشگاه منابع جهانی الکترونیکی موبایل در هنگ کنگ محصول جدیدی را با زبان طراحی کاملا منطبق بر آی‌فون X عرضه نخواهند کرد. در عوض آی‌فون SE 2 کماکان از تاچ آی‌دی استفاده می‌کند و این بدان معناست که به احتمال فراوان مدل جدید نیز مجددا از یک نمایشگر کوچک 4 اینچی بهره خواهد گرفت. با این‌حال پیش‌بینی می‌شود که آی‌فون SE 2 با حذف کلی جک 3.5 میلی‌متری هدفون از رویه دستگاه‌های جدیدتر اپل تبعیت کند. این موضوع بایستی امکان طراحی باریک‌تر اسمارت‌فون را برای اپل فراهم نماید. بعلاوه آی‌فون SE 2 در عوض استفاده از ساختار آلومینیومی هندست نسل قبلی می‌تواند از ساختار شیشه‌ای محصولات جدیدتر کمپانی بهره‌مند شود که به احتمال زیاد امکان پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را به ارمغان خواهد آورد. از نظر قدرت پردازشی، این اسمارت‌فون با تراشه‌ای کمی جدیدتر از پردازنده A10 فیوژن که در گوشی‌های سری آی‌فون 7 مورد استفاده قرار گرفته بود، عرضه خواهد شد. به احتمال فراوان این موضوع تلاشی از سوی اپل جهت کاهش هزینه‌ها و بهای محصول و جذب هرچه بیشتر مصرف‌کنندگان است.

این غول فناوری هنوز هیچ‌گونه برنامه‌ای را در خصوص عرضه گوشی جایگزین آی‌فون SE تایید نکرده است؛ اما با توجه به عرضه احتمالی محصولات تولیدکنندگان مختلف در ماه آینده، بایستی تا تایید رویداد توسط اپل تنها چند هفته زمان باقی مانده باشد. همچنین بر اساس سناریوی دیگری این احتمال وجود دارد که کمپانی تا زمان رویداد سالانه WWDC که در روز 4 ژوئن آغاز می‌شود منتظر مانده و آنگاه دستگاه جدید خود را معرفی کند.

3 در مورد “احتمالا آی‌فون SE 2 با پردازنده A10 فیوژن و بدون جک هدفون عرضه می‌شود”

  1. واسه این مدل هارو دیگه نباید حذف میکرد چون به اندازه کافی گوشی پهن هست و قرار نیست باریک تربشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH