اولین مجموعه تصاویر مربوط به دوربین دوگانه گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس 6 منتشر شد

برند OnePlus یکی از شناخته‌شده‌ترین تولید‌کنندگان گوشی‌های هوشمند در بازار بزرگ تلفن‌های همراه هست که به داشتن گوشی‌هایی با مشخصات عالی و قیمت مناسب مشهور شده است. اما همگی می‌دانیم که تنها مشخصات سخت‌افزاری خوب تمام ماجرا نیست و فاکتور‌های دیگری نیز برای اعتبار و ارزش یک محصول در نظر گرفته می‌شود.

در این رابطه می‌توان در مورد کیفیت دوربین‌ها و توانایی تصویر برداری آنها صحبت کرد. برای مثال دو گوشی پرچم‌دار آخر OnePlus با آنکه توانسته به لحاظ سخت افزاری خود را به نزدیکی گوشی‌های رده بالای رقیبان برساند اما در رابطه با عملکرد دوربین‌ها و تصاویری که ثبت می‌کنند تاکنون فاصله بسیاری با رقبای قدرتمندش داشته است. اکنون سوال اینجاست که جدید‌ترین محصول پرچم‌دار این شرکت یعنی OnePlus 6 که دیروز رونمایی شد، توانسته است این خلا را پر کند و عملکرد و کیفیت دوربین‌هایش را به سطح بزرگان بازار مانند آیفون X و گلکسی S9 سامسونگ برساند؟ حقیقتا ما هنور نمی‌دانیم و تا زمانی که تصاویر گرفته شده با OnePlus 6 را با تصاویر دیگر رقبا مورد مقایسه قرار ندهیم به جواب این سوال نخواهیم رسید.

تا آن زمان باید اندکی دیگر صبر کرد اما برای اینکه کار را شروع کرده باشیم در اینجا یک مجموعه از تصاویر گرفته شده با استفاده از گوشی OnePlus 6 را آماده کرده‌ایم تا مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. در این آلبوم تصاویر، دوربین دوگانه OnePlus 6 نشان داده است که توانایی تصویربرداری در هر دو حالت نور روز و شرایط نور کم را داراست. تعدادی از تصاویر پرتره نیز در این بین به چشم می‌خورد که با پس‌زمینه‌های روشن و تار گرفته شده است تا سوژه اصلی عکاسی در قسمت جلوی تصویر جلوه بهتری داشته باشد.

به‌عنوان یادآوری این نکته را نیز در مورد مشخصات دوربین OnePlus 6  بگوییم که دارای دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی به همراه یک لنز 20 مگاپیکسلی در قسمت پشت گوشی است که از قابلیت Portrait Mode نیز پشتیبانی می‌نماید. به علاوه تثبیت کننده نوری تصویر با ایجاد یک بازتاب سبب می‌شود که پیکسل‌های منفرد درشت‌تری بر روی دوربین اصلی ایجاد شود که این رویداد در نهایت سبب بهبود عملکرد تصویربرداری در نور کم می‌گردد. ضمنا اعلام شده است که این گوشی در اواخر ماه مه و به طور دقیق‌تر در تاریخ 22 مه وارد بازار خواهد شد. در ادامه نیز مجموعه این تصاویر را مشاهده میکنید.

2 در مورد “اولین مجموعه تصاویر مربوط به دوربین دوگانه گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس 6 منتشر شد”

  1. عکساش عالیه واقعا یا شایدم عکاسش خیلی حرفه ای بوده ما نتوانیم باهاش همچین عکسی بگیریم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH