انتشار به‌روزرسانی اندروید اوریو برای گلکسی S7 متوقف شد!

سامسونگ انتشار به‌روزرسانی اوریو را برای دستگاه‌های خود متوقف کرد.” جمله‌ای که بارها و بارها شاهد انتشار آن در خبرگزاری‌های مختلف بوده‌ایم. حال نوبت به گلکسی S7 و S7 اج رسیده است که در این زمینه با مشکل مواجه شده‌اند. با وجود آن که عرضه به‌روزرسانی برای این خانواده از چند هفته گذشته آغاز شده بود، سامسونگ بیان کرده است:

 با توجه به تعداد محدودی از دستگاه‌های گلکسی S7 که با اجرای اندروید اوریو به صورت ناگهانی ریبوت شده‌اند، ما به صورت موقت انتشار به‌روزرسانی اوریو را برای این دستگاه‌ها متوقف می‌کنیم. شرکت به صورت داخلی در حال بررسی مشکل است تا مطمئن شود آسیب وارده جزیی بوده است و به محض امکان، انتشار این آپدیت از سر گرفته خواهد شد.

در صورتی که از دارندگان هندست‌های گفته شده هستید و با این مشکل مواجه شده‌اید، باید به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز سامسونگ مراجعه کنید. ظاهرا برای حل این مشکل دستگاه باید به تنظیمات کارخانه برگردانده شود، اما کارشناسان تمام سعی خود را خواهند کرد تا از اطلاعات موجود بر روی گوشی پشتیبان تهیه کنند.

البته قضیه به اینجا ختم نمی‌شود و به نظر می‌رسد پشت پرده اتفاقات بیشتری از ریبوت ناگهانی در حال روی دادن باشد. برخی از کاربران در انجمن‌های سامسونگ از ریبوت ناگهانی در اواسط به‌روزرسانی و حتی گیر کردن دستگاه در فرآیند بالا آمدن گوشی خبر داده‌اند. پس با توجه به مطالب گفته شده مشکل حادتر از گفته‌های شرکت کره‌ای است، اما در هر صورت سامسونگ پیگیر این مورد است و مطمئنا مشکلات به‌زودی رفع خواهند شد.

2 در مورد “انتشار به‌روزرسانی اندروید اوریو برای گلکسی S7 متوقف شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH