لوگو مرموز در پشت نمونه‌های اولیه گوشی پیکسل 3 ایکس‌ال متعلق به گوگل است

به تازگی شاهد انتشار تصاویری از نمونه‌های اولیه گوشی پیکسل 3 ایکس‌ال بودیم. در صورتی که به این تصاویر با دقت نگاه کرده باشید، متوجه لوگوی اسرارآمیزی که در پشت این گوشی قرار دارد شده‌اید؛ درست در جایی که در گوشی‌های پیکسل و پیکسل 2 شاهد قرارگیری لوگوی G گوگل بودیم. جدای از برخی افراد که با دیدن این مورد ادعا کردند این تصاویر تقلبی هستند، برخی نیز بیان کردند این نشان تایید دیگری است که گوشی مورد بحث از محصولات گوگل است.

این طور که مشخص شده، این لوگو مرموز که شبیه به E منعکس شده در آینه است، در واقع به گوگل تعلق دارد. مدرک این مدعا در وبلاگ داخلی شرکت با نام The Keyword قرار دارد؛ جایی که به همراه مطلبی که در ابتدای سال جاری منتشر شد، تصویری نیز وجود داشت که نمونه‌های اولیه‌ای از یکی از دستگاه‌های تولیدی گوگل را نشان می‌داد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، در یک طرف نمونه اولیه گوشی پیکسل 2 به رنگ آبی وجود دارد. با کمی دقت در این تصویر می‌توان لوگویی کاملا مشابه با لوگوی موجود بر پشت نمونه اولیه پیکسل 3 ایکس‌ال را ببینید. تنها تفاوت مربوط به عدم وجود خطی است که در انتهای لوگو پیکسل 2 ناتمام دیده می‌شود.

این مدرک برای اثبات اینکه تصاویر دیده شده واقعا نمونه‌های اولیه پیکسل 3 ایکس‌ال هستند، کافی خواهد بود. همچنین در تصویر به وضوح crosshatch که یکی از اسم رمزهای گوشی جدید گوگل است، دیده می‌شود. این شرکت امسال برای نامیدن گوشی‌های تولیدی خود از اسامی ماهی‌ها استفاده کرده است؛ بدین ترتیب اگر پیکسل 3 ایکس‌ال را crosshatch بدانیم، گوشی میان‌رده شرکت که در ابتدای سال بعد ارایه خواهد شد bonito و پیکسل 3 نیز blueline خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH