اینستاگرام قابلیت هشدار به کاربر در خصوص عکس گرفتن از استوری را غیر فعال خواهد کرد

در ماه فوریه بود که اینستاگرام اعلام کرد در پی آزمایش قابلیت جدیدی است که به وسیله آن در صورتی که کسی از استوری کاربران اسکرین‌شات بگیرد، به وی اطلاع داده خواهد شد. ویژگی به ظاهر خوبی که البته از اسنپ چت الگو گرفته بود.

پس از اعلام این موضوع کاربران بازخورد مثبتی نسبت به این ویژگی نشان ندادند و صدای خود را از طریق توییتر به گوش مسئولان شرکت رساندند. حال این شرکت نیز در تصمیمی جدید، تایید کرده است که دیگر این ویژگی را آزمایش نخواهد کرد. ظاهرا شرکت متعلق به فیس‌بوک تمام تمرکز خود را بر روی قابلیت هاب ویدیوی جدید خود گذاشته است تا با عرضه ویدیوهای عمودی با مدت زمانی بیشتر خود را به عنوان یکی از رقبای احتمالی یوتیوب معرفی کند.

چندی پیش اینستاگرام تعدادی ویژگی جدید برای استوری معرفی کرد. یکی از این ویژگی‌ها در خصوص قابلیت خرید در استوری بود. پیش از این کاربران می‌توانستند در صفحات تجاری به صورت مستقیم اقدام به خرید اجناس مورد علاقه خود کنند، حال این قابلیت در استوری‌ها نیز قابلیت اجرا پیدا کرده است. انتشار مستقیم استوری‌هایی که کاربران در آن منشن شده‌اند نیز، از جمله دیگر قابلیت‌های جدیدی بود که اخیرا برای استوری عرضه شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH