نوکیا 8 به قابلیت باز کردن قفل تلفن همراه با چهره کاربر مجهز خواهد شد

پس از انتشار آی‌فون X با ویژگی باز کردن قفل گوشی با چهره کاربر، این قابلیت به یکی از ویژگی‌های محبوب در میان کاربران تلفن همراه تبدیل شده است تا جایی که سایر تولید کنندگان دستگاه‌های اندرویدی نیز به دنبال ارایه این قابلیت در محصولات خود هستند.

با این حال اما تنها تعداد کمی از آن‌ها مانند می 8 اکسپلورر شیائومی (Mi 8 Explorer Edition) و اوپو فایند ایکس (OPPO Find X) این ویژگی امنیتی مشابه آی‌فون 10 را به کاربران خود ارایه داده‌اند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت فنلاندی اچ‌ام‌دی گلوبال (HMD Global) که از طریق یک توافق‌نامه انحصاری توانست برند نوکیا در بازار تلفن‌های همراه را خریداری کند، به تقلید از سایر تولیدکنندگان تلفن همراه قصد دارد تا از ویژگی باز کردن قفل گوشی از طریق چهره کاربر در برخی از محصولات خود استفاده نماید.

بر همین اساس گوشی‌های نوکیا 8 سیروکو (Nokia 8 Sirocco)، نوکیا 7 پلاس (Nokia7 plus)، نسخه جدید نوکیا 6 (Nokia 6) و همچنین نوکیا 8 (Nokia 8) از جمله تلفن‌های همراهی هستند که طی ماه‌های آینده و در آپدیت OTA از این قابلیت بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است؛ این اطلاعات از یک پاسخ توییتری به یکی از کاربران بدست آمده است که سوالی را در خصوص دریافت یا عدم دریافت قابلیت باز کردن قفل گوشی با چهره کاربر در نوکیا 8 و در به‌روز رسانی آتی مطرح کرده بود.

حساب رسمی Nokia Mobile در پاسخ به این سوال اعلام کرده بود که طی ماه‌های آینده و در به‌روزرسانی جدید، نوکیا 8 به همراه چند دستگاه دیگر از این قابلیت بهره‌مند خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH