نسخه بتا اسپاتیفای لایت در گوگل‌پلی استور عرضه شد

اپلیکیشن اسپاتیفای لایت به‌ آرامی راه خود را به گوگل‌پلی استور باز کرد، اما فعلا نسخه بتا برنامه در دسترس است. نسخه نهایی احتمالا به‌طور رسمی اعلام خواهد شد اما اگر در کشورهای مورد تایید زندگی می‌کنید و گوشی‌هایی دارید که از آن پشتیبانی می‌کنند در حال حاضر می‌توانید آن را دانلود کنید.

همانطور که اسپاتیفای در توضیح آن تاکید کرده، اپلیکیشن لایت صرفا برای تست نرم‌افزار است و کسانی که آن را نصب می‌کنند، انتظار می‌رود که نظرات خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارند تا اپلیکیشن موردنظر بهبود یابد و مشکلات آن برطرف گردد.

پیش از آن‌که این اپلیکیشن را دانلود کنید، باید بدانید که با اسپاتیفای لایت همان تجربه خوبی را که موقع استفاده از اپلیکیشن‌های کامل موجود در این زمینه (چه موبایلی و چه دسکتاپی) دارید، نخواهید داشت. این نرم‌افزار فاقد بسیاری از ویژگی‌ها مانند امکان شافل، قابلیت دانلود آهنگ و انتخاب کیفیت آن و بسیاری از مواردی که باعث عملکرد بهتر یک اپلیکیشن می‌شود، است.

اما نکته مثبت این است که اسپاتیفای لایت بر روی همه گوشی‌های هوشمند اندرویدی قابل نصب است. همچنین این برنامه از دیتای کمتری نسبت به اپلیکیشن‌های پیشرفته استفاده می‌کند و ضمنا حجم آن نیز بسیار کم‌تر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH