مایکروسافت از کنترلر بی‌سیم جدید سفید رنگ برای ایکس‌باکس رونمایی کرد

عرضه نسخه‌های ویژه از کنترلر بی‌سیم ایکس‌باکس توسط مایکروسافت، اقدامی غافل‌گیرانه محسوب نمی‌شود و در حال حاضر در بخش ایکس‌باکس فروشگاه مایکروسافت می‌توانید طیف وسیعی از طراحی‌های مختلف را مشاهده نمایید. حتی اخیرا امکان طراحی کنترلر شخصی خود از طریق آزمایشگاه طراحی ایکس‌باکس نیز فراهم شده است. امروز وبسایت Major Nelson از نسخه اسپورت جدید و ویژه کنترلر بی‌سیم ایکس‌باکس با رنگ سفید رونمایی کرد.

طراحی جدید عمدتا مبتنی بر رنگ سفید موجود در آزمایشگاه طراحی به همراه پد 4 جهته خاکستری/نقره‌ای، الگوی الماس‌مانند بر روی دستگیره‌های لاستیکی و طرح‌هایی با رنگ سبز نعنایی در قسمت پشتی کنترلر است. کنترلر جدید با الهام گرفتن از تم‌های ورزشی دارای ظاهری کاملا تاثیرگذار است.

براساس برنامه‌ریزی‌ها این محصول در روز 31 جولای و با قیمت 69.99 دلار از طریق فروشگاه مایکروسافت در ایالات‌متحده و کانادا قابل خریداری خواهد بود. فروش جهانی کنترلر جدید از روز 7 آگوست آغاز می‌شود.

همراه با این کنترلر، یک استند شارژ با زبان طراحی مشابه نیز ارایه می‌شود که ترکیبی بسیار شیک را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

استند شارژ حرفه‌ای کنترلر اسپورت ایکس‌باکس از روز 7 آگوست در آمریکای‌شمالی و با قیمت 49.99 دلار از طریق فروشگاه‌های مایکروسافت و خرده‌فروشی‌های آنلاین منتخب در دسترس مشتریان خواهد بود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH