آخرین اطلاعات منتشر شده از ال‌جی V40

به نظر می‌رسد ال‌جی قصد دارد در سال جاری نقش سونی را در بازار به عهده بگیرد. در واقع اطلاعات حاکی از آن هستند که این کمپانی کره‌ای در حال توسعه چهارمین پرچم‌دار خود در سال 2018 است. ال‌جی در سال جاری میلادی از مدل‌های ال‌جی G7، ال‌جی V30s و ال‌جی V35 ThinQ به عنوان پرچم‌داران خود رونمایی کرده است و حالا اطلاعاتی از چهارمین پرچم‌دار این کمپانی موسوم به ال‌جی V40 منتشر شده است. این هندست قرار است در اواسط ماه سپتامبر به صورت رسمی معرفی و اوایل اکتبر روانه بازار شود.

با توجه به این بازه زمانی به نظر می‌رسد ال‌جی قصد دارد فاصله زمانی مناسبی را با دو پرچم‌دار رقیب یعنی گلکسی نوت 9 و آی‌فون 9 داشته باشد. به این ترتیب ال‌جی V40 پس از گلکسی نوت 9 و پیش از عرضه آی‌فون 9 روانه بازار خواهد شد. حفظ فاصله زمانی میان معرفی پرچم‌دار ال‌جی و آی‌فون برای این کمپانی کره‌ای بسیار حائز اهمیت است. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که آی‌فون 9 در میانه یا اواخر ماه اکتبر و پس از آی‌فون X نسخه 2019 و آی‌فون X پرو روانه بازار می‌شود. از این رو ال‌جی V40 به اندازه کافی فرصت دارد تا در میان انبوه خبرهای منتشر شده از آی‌فون‌های جدید غرق نشود.

البته با توجه به مشخصاتی که رسانه‌های کره‌ای منتشر کرده‌اند، به نظر نمی‌رسد این هندست بتواند از دیده‌ها پنهان بماند. مطابق اعلام این شرکت ال‌جی V40 از دوربینی سه‌گانه استفاده خواهد کرد که از سه سنسور 16، 20 و 13 مگاپیکسلی تشکیل شده است. به این ترتیب ال‌جی V40 اولین اسمارت‌فونی است که می‌تواند قابلیت لنز گسترده را در کنار لنز تله‌فوتو داشته باشد. هم‌چنین گفته می‌شود این اسمارت‌فون از زوم اپتیکال 3 برابری پشتیبانی می‌کند.

در بخش جلویی نیز از دو سنسور استفاده می‌شود که توانایی تشخیص چهره مشابه با آی‌فون X، شیائومی Mi 8 و اوپو Find X را خواهد داشت. این موضوع می‌تواند شایعات مرتبط با پنج دوربینه بودن ال‌جی V40 را تایید کند. آخرین ویژگی که البته بسیار مهم است را می‌توان مجهز بودن این اسمارت‌فون به نمایشگری OLED اشاره کرد که بیش از 90 درصد از فضای جلویی تلفن همراه را پوشش داده است. این نمایشگر در بخش بالایی خود یک برش دارد که از سنسورهای مختلفی میزبانی می‌کند. امیدواریم هم‌چون ال‌جی G7، در V40 نیز عملکرد خوبی را در بخش صوتی مشاهده کنیم و هم‌چنین مهم‌ترین ضعف ال‌جی G7 یعنی شارژدهی باتری آن در پرچم‌دار آتی ال‌جی وجود نداشته باشد.

متاسفانه برای سومین بار است که در گزارش‌های مختلف اعلام شده است که نسخه 6.1 اینچی آی‌فون مجهز به پنل LCD با یک ماه تاخیر از دو نسخه امولد روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH