شیائومی می مکس 3 با صفحه نمایش 6.9 اینچی و باتری 5500 میلی‌آمپری رسما معرفی شد

چندی پیش شاهد حضور تصاویر و اطلاعاتی از شیائومی می مکس 3 در Weibo بودیم و موسس شرکت، Lin Bin، نیز رندرهایی را از این هندست با کاربران به اشتراک گذاشت. حال در مراسمی رسمی از این دستگاه رونمایی شد و تصاویر و مشخصات آن به علاقه‌مندان ارایه شد.

فبلت غول پیکر چینی‌ها دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی با کیفیت فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویری 18:9 است. دیگر ویژگی تحسین برانگیز آن مربوط به باتری 5500 میلی‌آمپری می‌شود.

شیائومی می مکس 3 بسیاری از مشخصات خود را از ردمی نوت 5 قرض گرفته است. مشابه با دستگاه ذکر شده، این گوشی نیز از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 636 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بهره می‌برد. دوربین دوگانه آن نیز مشابه است؛ یک دوربین 12 مگاپیکسلی با اپرچر 1.9 بعلاوه دوربین 5 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر پرتره، ترکیب قابل قبولی را برای کاربران تشکیل می‌دهند. برای دوربین سلفی نیز دوربینی 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

از نظر ارتباطات محصول جدید شیائومی دارای Dual VoLTE، بلوتوث نسخه پنج، وای‌فای 802.11ac و پورت USB-C است. همچنین برخلاف پرچم‌داران این شرکت، می مکس 3 با جک هدفون 3.5 میلی‌متری عرضه می‌شود.

از نظر نرم‌افزاری این هندست با آخرین نسخه اندروید، یعنی اوریو 8.1 عرضه شده و نسخه 9.5 رابط کاربری محصولات شیائومی، یعنی MIUI بر روی آن نصب است. هوش مصنوعی نیز با وجود قابلیت‌هایی چون تشخیص صحنه، بازگشایی با چهره، دستیار صوتی و عکس‌های سلفی بهتر، نقش پر رنگی در این محصول دارد. با توجه به اهمیتی که شیائومی برای مسائل امنیتی محصولات خود قائل است، به احتمال فراوان در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه MIUI 10 و یا حتی MIUI 11 بر روی این فبلت باشیم.

همانطور که گفته شد شاید این دستگاه از نظر ویژگی‌ها مشابهت زیادی با ردمی نوت 5 داشته باشد، اما استفاده از طراحی مشابه antenna bands این هندست را از نظر ظاهری بیشتر شبیه Mi X6 کرده است. فبلت جدید شیائومی دارای ابعاد 176.15 در 87.4 در 7.99 میلی‌متر و وزن 221 گرم است.

در نهایت باید گفت شیائومی می مکس 3 در دو مدل 4/64 و 6/128 گیگابایت رم و حافظه داخلی و در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی عرضه خواهد شد. قیمت این محصول برای مدل اول 252 دلار و برای مدل دوم 300 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH