نوکیا ۹ با قیمتی بسیار بالا روانه بازار می‌شود؛ آیا باید منتظر یک پرچمدار هیجان‌انگیز باشیم؟

هرچند شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال تاکنون گوشی‌های پرچم‌دار نوکیا را عرضه کرده اما این گوشی‌ها از نظر قیمت، بعد از محصولات شرکت‌های سامسونگ، ال‌جی، موتورولا، اچ‌تی‌سی و چند سازنده دیگر هندست‌های اندرویدی در رده‌های میانه قرار دارند. اپل با پرچم‌داران خود در بالای این فهرست قرار دارد، اما گوشی‌های آی‌فون بهترین ارزش فروش مجدد (در حدود ۸۵ درصد) را دارا هستند.

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال بعد از معرفی نوکیا ۸ و نوکیا ۸ سیروکو، برنامه‌هایی برای رونمایی از یک پرچم‌دار بسیار بهتر در ماه‌های آینده دارد. گوشی هوشمند نوکیا ۹ یا هر عنوانی که این دستگاه خواهد داشت، در حدود ۱۰۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است که با در نظر گرفتن قیمت ۷۰۰ دلاری نوکیا ۸، شاهد افزایش بسیار چشمگیری هستیم.

برای توجیه این قیمت، اچ‌ام‌دی قطعا باید بهبودهای قابل‌توجهی را نسبت به پرچم‌دار قبلی خود ارایه نماید و لازم به گفتن نیست که گوشی نوکیا ۹ حداقل باید مانند گوشی‌های رده‌بالای رقبای خود جذاب و دلربا باشد.

شایعات موجود حاکی از این هستند که نوکیا ۹ ناچ‌دار نخواهد بود، اما از دوربین شرکت لایت با لنزهای چندگانه بهره خواهد برد. احتمالا این دستگاه مجهز به آخرین چیپست کوالکام و رم و حافظه داخلی بالایی خواهد بود.

همچنان انتظار می‌رود که اچ‌ام‌دی به عرضه پرچم‌دارهای با قیمت متوسط خود ادامه بدهد، اما با معرفی نوکیا ۹، برای نخستین بار از زمان خرید برند نوکیا خواهد بود که این شرکت خود را برای رقابت با دستگاه‌های بالارده شرکت‌هایی مانند اپل و سامسونگ آماده می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH