همه اطلاعاتی که از مبنا کارت آریا و خدماتش باید بدانید

مبنا کارت آریا از جمله شرکت‌های فعال در حوزه پولی و مالی است که توانسته با عرضه محصولات متنوع در این زمینه به یکی از شرکت‌های محبوب برای کسب و کارهای مختلف آنلاین و آفلاین تبدیل شود. گستره خدمات مبنا کارت آریا به قدری وسیع است که می‌توان گفت این شرکت تمام نیازهای پولی و مالی کسب و کارهای گوناگون را تامین می‌کند.

این شرکت که از سال 1386 آغاز به کار کرده و چالش‌های فراوانی را در زمینه خدمات بانکی تجربه کرده است، به منظور ارایه خدماتی از جمله بانک‌ها و سایر موسسات مالی و اعتباری، طراحی و اجرای اتوماسیون‌های بانکی، ارایه خدمات پرداخت الکترونیک و بانکی اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، واردات و فروش کارت‌های الکترونیک هوشمند، پیاده سازی سامانه‌های امنیتی مرتبط به حوزه پرداخت، شخصی سازی کارت‌های هوشمند و اخذ نمایندگی‌ها پا در عرصه پرجنجال پولی و مالی گذاشته و به مرور خدمات مختلفی را به سبد محصولات خود اضافه نموده است.

مبنا کارت آریا

مبنا کارت آریا در حال حاضر به خدماتی از جمله دستگاه‌های کارتخوان، درگاه پرداخت امن اینترنتی ویژه وبسایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی و سامانه پرداخت موبایلی خود مشهور بوده و بسیاری از کسب و کارهای آنلاین و آفلاین به طریقی از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند که طبیعتا کارت‌خوان و درگاه‌های پرداخت از محبوب‌ترین این خدمات هستند.

از دیگر اطلاعات قابل ذکر در مورد مبنا کارت آریا حضور این شرکت در بین شرکت‌های دارای مجوز PSP است که از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام شده است و از جمله شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های این لیست به شمار می‌رود. بابک رهنماپور مدیرعامل این شرکت است و چیزی در حدود 800 نفر در این شرکت مشغول به کار هستند.

مبنا کارت آریا

در حال حاضر 8 شرکت بانکی و بیمه‌ای بزرگ از مشتریان مبنا کارت آریا محسوب می‌شوند که نشان‌دهنده بزرگی بازار آن بوده و به همین دلیل از سوی کسب و کارهای مختلف نیز مورد استقبال قرار می‌گیرد.

گفتنی است که شرکت‌های بزرگ‌تر از مبنا کارت نیز در عرصه پولی و مالی کشور حضور دارند که سهم بازار بیشتری را داشته و طبیعتا تمام تعاریف و توضیحاتی که پیرامون این شرکت مطرح می‌شود نسبت به گزینه‌هایی است که در رده‌های پایین لیست 12 تایی بانک مرکزی حضور دارند.

جدیدترین خدمت: موبایل‌پوز مبنا کارت آریا

مهم‌ترین و جدیدترین خدمتی که از این شرکت سراغ داریم مربوط به دستگاه‌های پوز آن است که به موبایل پوز معروف شده و از اندازه بسیار کوچکی برخودار است.

این محصول که حتما تبلیغات آن را در تلویزیون و رسانه‌های دیگر مشاهده کردید، با شرایط ویژه توسط مبنا کارت آریا ارایه می‌شود و با توجه به تلاش هر چه بیشتر شرکت‌های PSP برای کسب سهم بازار بیشتر از تراکنش‌های بانکی، اگر به دنبال اخذ یکی از این موبایل پوزها هستید سریعا اقدام کنید که زمان خوبی برای دریافت آن‌ها به شمار می‌رود.

مبنا کارت آریا
تاریخچه شرکت مبنا کارت آریا

این خدمات برای چه افرادی مناسب است؟

1- یکی از شغل‌هایی که بیشترین استفاده را از این پوزهای کوچک را خواهد داشت مربوط به توزیع کنندگان اجناس به صورت حضوری و گردشی است که قطعا برای تسویه حساب خود نیازمند دریافت نقدی پول هستند. در حال حاضر معمولا با استفاده از چک روز این تسویه حساب صورت می‌گیرد.

2- شرکت‌هایی که معمولا خدمات و سرویس‌های خود را درب منزل مشتری انجام می‌دهند. کارواش‌های آنلاین، تعمیر وسایل و… از جمله مشاغلی هستند که در زمره مشتریان هدف این دستگاه‌ها هستند.

3- فروشندگان و صاحبان کسب و کاری که دارای مکان مشخصی نیستند و طبیعتا امکان تهیه بسیاری از ابزارهای مورد نیاز سایر روش‌های پرداخت را ندارند.

4- تاکسی‌، پیک موتوری و… دیگر لازم نیست برای پرداخت هزینه به دنبال پول خرد یا حتی نصب اپلیکیشن باشند و به راحتی و از این طریق می‌توانند دریافتی‌های خود را وصول کنند.

5- نمایندگان و فروشندگان بیمه از دیگر اهداف استفاده این دستگاه‌های پوز هستند که طبیعتا می‌دانند بهترین زمان برای نهایی کردن بیمه علی‌الخصوص بیمه عمر در همان لحظه‌ایست که مشتری در حال پرزنت بوده و در صورتی که بتوانید بهانه او را برای همراه نداشتن پول نقد برطرف کنید، قطعا رشد فروش خوبی را خواهید داشت

مبنا کارت آریا چه خدماتی به مشتریان می‌دهد؟

طبیعتا محصولات یک شرکت فعال در زمینه خدمات بانکی حول محور تراکنش‌های مالی می‌چرخد که این شرکت نیز از این قاعده مستثنا نیست ولی اگر بخواهیم خدمات آن را به صورت دسته بندی شده مورد بررسی قرار دهیم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

درگاه اینترنتی پرداخت IPG

شاید شما هم در خرید از فروشگاه‌ها تجربه خرید از درگاه این شرکت را داشته باشید و از فروشندگان طرف قرارداد مبنا کارت آریا محصول یا خدمتی را خریداری کرده باشید. از جمله سرویس‌های پرطرفدار این شرکت ارایه درگاه پرداخت اینترنتی است که برای همه بانک‌های معتبر کشور انجام شده و محدودیتی در زمینه ارایه سرویس به هیچ بانک یا موسسه مالی معتبر در کشور وجود ندارد.

همچنین در این سرویس کاربران می‌توانند از خدمات جانبی مانند خرید شارژ، پرداخت قبوض و… استفاده کنند که طبیعتا منجر به درآمدهای بیشتر برای او خواهد شد.

خدمات دستگاه‌های کارتخوان (POS)

از دیگر خدمات ارایه شده توسط مبنا کارت آریا، دستگاه‌های کارت‌خوان (POS) است که پیشتر در مورد جدیدترین سرویس آن صحبت کردیم ولی ورژن‌های قدیمی و بزرگ‌تر این سرویس چند سالی است که به کسب و کارهای مختلف عرضه شده و عملا باعث شده تا این شرکت جزو 5 کمپانی برتر در زمینه دستگاه‌های پوز باشد.

مبنا کارت آریا

خدمات نوین پرداخت الکترونیک

سومین سرویس مهم و عمده این شرکت مربوط به سرویس‌های نوین پرداخت است که از جمله آن می‌توان به سرویس‌های پرداخت بر مبنای USSD اشاره کرد.

از دیگر سرویس‌های پرداخت نوین این شرکت می‌توان به اپلیکیشن مبنا کارت اشاره کرد که از جمله اپ‌های کامل در زمینه پرداخت‌های موبایلی به شمار می‌رود. از جمله ویژگی‌های این سرویس می‌توان به خرید شارژ، پرداخت قبض، خرید بسته اینترنت، استفاده از موبایل پی، کارت به کارت، کمک به خیریه‌ها، خرید بلیط، گردشگری و … اشاره نمود.

مهم‌ترین بخش این اپلیکیشن بخش موبایل پی است که ارتباط خریداران و پذیرندگان این شرکت را بدون نیاز به ابزارهای دیگر برقرار می‌کند. به معنای دیگر اینکه شما با مراجعه به پذیرندگان این شرکت می‌توانید بدون نیاز به کارت بانکی و دستگاه پوز، پرداختی‌های خود را انجام دهید.

مشتریان بزرگ مبنا کارت آریا:

  • بانک دی
  • بانک صادرات
  • بانک تجارت
  • بانک شهر
  • بانک ایران زمین
  • بانک توسعه تعاون
  • پست بانک
  • شرکت توتان
  • همراه اول
  • ایرانسل
  • رایتل
  • شهر آوازه
  • تجارت الکترونیک پاسارگاد
  • مشاورین تجارت
  • و شرکت‌های خصوصی دیگر

برای دانلود اپلیکیشن اختصاصی مبنا کارت آریا اینجا کلیک کنید.

1 در مورد “همه اطلاعاتی که از مبنا کارت آریا و خدماتش باید بدانید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH