گوشی نوبیا Z18 به عنوان جدیدترین پرچمدار کمپانی ZTE رسما معرفی شد

پس از درز شایعات متعدد سرانجام کمپانی ZTE جدیدترین پرچمدار خود یعنی گوشی نوبیا Z18 را معرفی کرد؛ دیوایسی حقیقتا کم‌حاشیه با نسبت نمایشگر به بدنه 91.8 درصدی و تنها یک برش کوچک به شکل قطره آب در بالای پنل صفحه نمایش که میزبان دوربین سلفی نوبیا Z18 است.

یک نمایشگر 5.99 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل (فول اچ‌دی پلاس) عهده‌دار نمایش محتواهای گوشی پرچمدار جدید کمپانی ZTE است که یک برش کوچک قطره مانند را در بالای خود می‌بیند. این پنل در بخش پایینی خود حاشیه بسیار باریکی داشته و در کناره‌های آن نیز تقریبا می‌توان گفت هیچ زایده اضافی وجود ندارد.

مطابق انتظاری که از یک گوشی پرچمدار در سال 2018 داریم، تراشه اسنپدراگون 845 قلب تپنده محصول جدید چینی‌ها بوده که توسط 6 یا 8 گیگابایت رم همراهی می‌شود. حافظه داخلی این دستگاه در دو نمونه 64 و 128 گیگابایتی در نظر گرفته شده اما متاسفانه امکان افزایش آن از طریق درگاه کارت حافظه فراهم نشده است. یک باتری 3450 میلی‌آمپر ساعتی نیروگاه انرژی نوبیا Z18 بوده که از قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از نسخه چهارم فناوری شارژ سریع کوالکام و فناوری کنترل دمای ملقب به نئو پاور بهره‌مند است.

دوربین دوگانه پشتی این هندست را دو سنسور 16 و 24 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد که هر دو دارای دیافراگمی با ضریب گشودگی f/1.6 هستند. از قابلیت‌های دوربین اصلی نوبیا Z18 می‌توان به ثبت تصاویر پرتره، سیستم تشخیص صحنه پیشرفته و ضبط ویدیوهای اسلوموشن با نرخ 960 فریم بر ثانیه اشاره کرد. دوربین سلفی نیز نمونه‌ای 8 مگاپیکسلی با اپرچر f/2.0 است که قادر به ثبت تصاویر پرتره خواهد بود.

پرچمدار جدید کمپانی ZTE هم‌اکنون در کشور چین قابل پیش‌خرید است. قیمت نسخه پایه با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی حدودا 350 یورو و قیمت نسخه دوم با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز حوالی 415 یورو تعیین شده است. نوبیا Z18 در رنگ‌های مشکی یا قرمز در دسترس بوده اما یک نسخه ویژه از آن با نام van Gogh ادیشن نیز موجود است که با طراحی خاص بدنه خود در حدود 450 یورو ارزش دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH