فورتنایت از این پس گوشی‌های اچ‌تی‌سی، سونی و موتورولا را هم پشتیبانی می‌کند

به جرات می‌توان بازی فورتنایت را محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی اندرویدی حال حاضر دنیا دانست؛ پدیده‌ای که حقیقتا معنای تازه‌ای به بازی‌های موبایل داده است. به‌روزرسانی جدیدی برای نسخه اندرویدی این بازی منتشر شده که علاوه بر اضافه شدن برخی قابلیت‌های جدید به گیم‌پلی آن، پشتیبانی از دیوایس‌های اچ‌تی‌سی، سونی و موتورولا را نیز به همراه داشته است.

پیش از این اپیک گیمز (شرکت سازنده این بازی) اعلام کرده بود که برخی گوشی‌ها مانند اچ‌تی‌سی 10، اچ‌تی‌سی U الترا، اچ‌تی‌سی U11، اچ‌تی‌سی U11 پلاس، اچ‌تی‌سی U12 پلاس، موتو Z، موتو Z دروید و موتو Z2 فورس قادر به اجرای بازی فورتنایت نبودند.

برخی گوشی‌های شرکت سونی مانند اکسپریا XZ، اکسپریا XZs، اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ2 نیز در ارایه تجربه لذت‌بخش بازی و اجرای روان گیم‌پلی عاجز بودند. با این حال نسخه 5.4 بازی فورتنایت نهایتا با دیوایس‌های مستعد این سه کمپانی (نه فقط موارد نام‌برده شده) نیز سازگار شده است.

در کنار پشتیبانی از دستگاه‌های تازه، نسخه جدید این بازی یک سری بهبودها و قابلیت‌های جدید را نیز شامل می‌شود. مهم‌ترین قابلیت اضافه شده به این بازی را باید امکان گفت‌وگوی صوتی دانست؛ یک ویژگی ضروری برای کسانی که ترجیح می‌دهند فورتنایت را با دوستان خود بازی کنند.

بعضی بهبودهای مربوط به مصرف حافظه رم در دستگاه‌های اندرویدی مجهز به پردازنده‌های گرافیکی آدرنو نیز در این به‌روزرسانی اعمال شده که احتمالا از افت عملکرد دستگاه هنگام فشار بر روی حافظه رم جلوگیری می‌کند. در کنار این موارد، برخی اصلاحات و رفع مشکلات دیگر نیز در نسخه 5.4 لحاظ شده که با مراجعه به این لینک می‌توانید از همه آن‌ها مطلع شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH