چگونه مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام را حل کنیم؟

اگر به هر دلیلی با مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام مواجه هستید، در این مطلب راه حل جامع برای رفع تمامی ارورها را به شما یاد می‌دهیم.

اینستاگرام طی دو سال اخیر تغییرات بنیادی فراوانی داشته که باعث شده مشکلات ریز و درشتی برای این پلتفرم به وجود بیاید. نحوه مقابله با انتشار مطالب ممنوعه، قانون کپی رایت، سخت گیرانه‌تر شدن قانون دیسیبل شدن اکانت و آپدیت‌های فراوان و اضافه شدن ویژگی‌های جدید به اینستاگرام از طرفی باعث شده تا قابلیت‌های جذاب جدیدی هم به اینستاگرام اضافه شود و قوانین این شبکه اجتماعی مانند انتشار محتوای نامناسب و امکان استفاده از محتوای تولیدی دیگران و کپی کردن آن به طور جدی‌تر اجرا شود.

اما در عین حال ایجاد تغییرات گسترده موجب می‌شود تا ایرادات و اصطلاحا باگ‌هایی در بخش‌های مختلف این پلتفرم به وجود بیاید که استفاده کاربران از اینستاگرام را دچار چالش کرده و ایرادات بعضا غیرمنطقی زیادی از عملکرد کاربران گرفته می‌شود.

نتیجه تمام این ایرادات با هر دلیلی خروج ناگهانی از اینستاگرام است، تفاوتی ندارد شما چه خطایی انجام داده‌اید و به چه طریق قوانین اینستاگرام را زیر پا گذاشته‌اید، حتی ممکن است اینستاگرام به اشتباه حساب شما را به عنوان یک حساب کاربری متخطی بشناسد اما در هر حال اگر با مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام مواجه هستید، یعنی مشکلی وجود دارد که باید آن را رفع کنید. ما پیشتر مقالاتی در خصوص برگرداندن اکانت اینستاگرام و مشکل خواندن feed اینستاگرام داشتیم، اما در این مقاله به طور جامع‌تر به این مبحث می‌پردازیم.

خروج ناگهانی از اینستاگرام 5 دلیل عمده دارد:

  1. مشکلات نرم‌افزاری تلفن همراه یا برنامه
  2. اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده
  3. با پیام تغییر رمز اکانت مواجه شدید
  4. با ارور Couldn’t Refresh Feed مواجه هستید
  5. حساب شما دیسیبل شده است

در ادامه تمامی موارد بالا را بررسی می‌کنیم تا شما به خوبی متوجه شوید که چرا با مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام مواجه هستید و البته راه حل این مشکل چیست؟ با ادامه این مقاله همراه آی‌تی‌رسان باشید:

 

در صورت نیاز به مشاوره رایگان برای حل مشکلات اینستاگرام می‌توانید پیج ما را در اینستاگرام (itresancom@) فالو کرده و به ما دایرکت بدهید.

 

از نسخه وب وارد حساب خود شوید

اولین کار آن است که از طریق مرورگر خود وارد نسخه وب اینستاگرام بشوید. برای این کار باید در مرورگر آدرس سایت اینستاگرام را وارد کنید و از همان جا لاگین کنید. اگر به راحتی در اینستاگرام لاگین شدید و دیگر مشکل خروج ناگهانی از برنامه وجود نداشت یعنی ایراد کار از اپلیکیشن یا تلفن همراه شماست و حساب اینستاگرام‌تان هیچ مشکلی ندارد.

1-مشکلات نرم‌افزاری تلفن همراه یا برنامه

شایدی مشکل شما از طرف برنامه نباشد و ایرادی است که به دلیل آپدیت نکردن یا قدیمی بودن سیستم عامل گوشی به وجود آمده است. در این حال باید موارد گفته شده در ادامه را انجام دهید تا مشکل نرم‌افزاری اینستاگرام حل شود.

اینستاگرام را آپدیت کنید

همانطور که گفتیم اینستاگرام به طور مداوم آپدیت‌های جدیدی ارائه می‌دهد و به همین دلیل ممکن است نسخه‌های قدیمی‌تر این برنامه برخی ایرادات داشته باشند، به این ترتیب اولین کار آن است که اینستاگرام خود را آپدیت کنید.

مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام

کش را پاک کنید

دومین راه حل برای رفع مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام آن است که کش برنامه را پاک کنید. با این کار دیتا‌های ذخیره شده از طرف برنامه پاک می‌شود، معمولا در 80 درصد موارد با پاک کردن کش مشکلات مزاحم این برنامه رفع خواهد شد.

به این منظور در گوشی‌های اندرویدی از قسمت تنظیمات گوشی به بخش Apps یا برنامه‌ها رفته و اینستاگرام را انتخاب کنید. سپس در منوی به نمایش درآمده گزینه Clear Cash یا Clear Data را انتخاب کنید. در ادامه وارد اینستاگرام شوید و ببینید آیا مشکل رفع شده یا خیر! برای آیفون‌های اپل باید یک‌بار اپلیکیشن اینستاگرام را به صورت کامل حذف و سپس دوباره آن را نصب کنید.

برنامه را حذف و مجددا نصب کنید

برخی مشکلات با پاک کردن کش نیز درست نمی‌شوند، در این گونه مواقع باید برنامه را به طور کامل حذف و دیتا‌های آن را نیز پاک کنید. سپس از یک مارکت معتبر آخرین نسخه اینستاگرام را نصب کنید.

گوشی را ریستارت کنید

یک نصیحت به شما می‌کنم، هر موقع به هر مشکلی مواجه شدید که با راه حل‌های معمولی رفع نشد، حتما یک بار گوشی را ریستارت کنید. ریستارت کردن مانند یک راه حل ثابت می‌ماند که در اکثر مواقع مشکل شما را حل می‌کند. در خصوص این مشکل یا ایراد‌های نرم‌افزاری که در اپلیکیشن‌های مختلف پیش می‌آید نیز ریستارت کردن یک راه حل بسیار مناسب است. پس شانس خود را امتحان کرده و گوشی را ریستارت کنید که احتمالا مشکل‌تان رفع می‌شود.

اندروید شما قدیمی است

اگر باز هم مشکل شما رفع نشد باید بگویم که احتمالا نسخه اندروید شما قدیمی است، نسخه‌های جدید اینستاگرام با اندروید‌های قدیمی مشکل دارند و به خوبی اجرا نمی‌شوند، در حال حاضر اندروید 11 عرضه شده و به همین جهت اگر اندروید شما نسخه 9 یا 8 و قدیمی‌تر است، نسخه‌های قدیمی‌تر اینستاگرام را پیدا کرده و استفاده کنید اگر باز هم مشکل حل نشد بهتر است به فکر یک تلفن همراه نو با اندروید جدید باشید. البته تا آن زمان می‌توانید از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنید.

2-اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده

اگر مشکل نرم‌افزاری نبود و شما با نسخه وب اینستاگرام نیز نتوانستید وارد حساب خود شوید، احتمالا پیامی را دریافت می‌کنید که نشان می‌دهد چرا شما از حساب خود لاگ‌اوت می‌‌شوید و دلیل خروج ناگهانی از حساب شما چیست؟ اگر فعالیتی انجام داده باشید که اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده باشد، احتمالا پیام‌هایی حاوی متن “we noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out” یا ” “We detected an unusual login attempt” ” را دریافت خواهید کرد، در این حال یعنی عملی را انجام داده‌اید که اینستاگرام احساس می‌کند شما ربات هستید و حالا حساب شما را تا زمان مشخص شدن هویت‌تان بسته است.

 

در صورت نیاز به مشاوره رایگان برای حل مشکلات اینستاگرام می‌توانید پیج ما را در اینستاگرام (itresancom@) فالو کرده و به ما دایرکت بدهید.

 

دلایل زیادی هستند که باعث می‌شود اینستاگرام شما را با ربات اشتباه بگیرد. عمده این دلایل استفاده آنفالویاب، فالو، آنفالو، کامنت، ارسال پیام کپی شده و یا لایک متعدد و پشت سر هم است! یعنی شما هر کاری را به صورت مداوم و پشت سر هم انجام دهید، ممکن است اینستاگرام تصور کند شما ربات هستید و حسابتان را موقتا مسدود کند. برای دانستن قوانین و محدودیت‌های اینستاگرام که با رعایت آن‌ها این پلتفرم شما را با ربات اشتباه نمی‌گیرد، مقاله زیر را مطالعه کنید.

حالا معمولا دو اتفاق رخ می‌دهد، اول آن است که اینستاگرام یک کد را به شماره تلفن همراه شما و یا ایمیل‌تان (بستگی دارد کدام را پیش‌تر در حسابتان وارد کرده بودید) ارسال می‌کند. سپس هنگام لاگین با ارور‌هایی که بالا اشاره کردیم مواجه می‌شوید اما در پایین این پیام گزینه‌ای با عنوان “I Have a Code” خواهید دید که با کلیک بر روی آن وارد یک صفحه جدید می‌شوید. در صفحه جدید کد را در کادر مربوطه وارد می‌کنید و کار تمام می‌شود، شما مجددا به اینستاگرام خود دسترسی خواهید داشت.

حالت دوم زمانی است که هنگام دریافت یکی از پیام‌های بالا به یک صفحه تشخیص تصویر وارد می‌شوید که با انجام مراحل مربوطه، اینستاگرام مطمئن می‌شود که شما ربات نیستید. در این صفحه تعدادی تصویر برای شما به نمایش در می‌آید، سپس متنی انگلیسی در بالای تصاویر وجود دارد که به شما می‌گوید تعدادی از این تصاویر را انتخاب کنید، مثلا تصاویری را که در آن‌ها خودرو است، انتخاب کنید یا تصاویری که در آن‌ها خط عابر پیاده وجود دارد را بزنید. شما با انتخاب تصاویر درست احراز هویت می‌شوید و به حساب خود دسترسی خواهید داشت.

مشکل نیامدن پیامک یا لود نشدن تصاویر

اما کاربران در این صفحه یک مشکل دیگر را نیز تجربه می‌کنند و آن این است که یا کد برایشان پیامک نمی‌شود و یا تصاویر برایشان لود نمی‌شود، در این حالت شما باید با استفاده از VPN آی‌پی خود را تغییر دهید و مجددا امتحان کنید، با تغییر آی‌پی تصاویر لود شده و پیامک برایتان ارسال می‌شود. اگر نشد حتما یکبار با VPN و از طریق کامپیوتر نیز تست کنید.

3- با پیام تغییر رمز اکانت مواجه شدید

یکی از ایرادات و مشکلاتی که به تازگی کاربران اینستاگرام با آن آشنا می‌شوند آن است که در هنگام استفاده از این برنامه به صورت ناگهانی پیام “The Account Owner may have Changed the Password” مواجه می‌شوند. این پیام می‌گوید که مالک اکانت شاید رمزعبور اکانت اینستاگرام را تغییر داده باشد. این پیام در حالی به کاربران نشان داده می‌شود که خودشان مالک اکانت هستند و هرگز برای تغییر رمز عبور حساب کاربری‌شان اقدام نکردند.

بسیاری از افرادی که با این پیام مواجه شدند یک اکانت پرایوت شخصی داشتند و اصلا کسی دیگر به جز خودشان تاکنون وارد اکانت‌شان نشده است که بخواهد رمز عبور اکانت را تغییر دهد.

این پیام یک باگ یا ایراد است و بدین معنا نیست که شخصی دیگری وارد حساب شما شده‌ است و رمزعبورتان را تغییر داده است. بنابراین نباید از این جهت نگران باشید، همچنین حسابتان نیز هک نشده و این گزینه نیز بر روی میز نیست.

مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام

حال برای رفع این مشکل باید چه کنید؟ هنگامی که پیامی مبنی بر این که ممکن است مالک اکانت شما رمزعبور اکانت را تغییر داده باشد را دریافت می‌کنید، به صورت خودکار از حساب خارج می‌شوید. در این مرحله ممکن است دو حالت ممکن است. اول آنکه شما بتوانید با رمزعبور خودتان وارد حساب شوید و دوم آنکه اینستاگرام نگذارد با رمزعبوری که دارید وارد حساب شوید.

حالت اول: می‌توانید با رمز عبور خود وارد اکانت شوید

در این حالت سریعا باید وارد بخش تنظیمات حساب شده و بدون معطلی رمزعبور خود را تغییر دهید. به این منظور وارد Settings و از بخش Security بر روی Password بزنید. در این بخش در کادر اول رمزعبور فعلی و در کادر دوم رمز عبور جدید را وارد کنید تا پسورد شما تغییر پیدا کند. بعد از این تغییر دیگر با پیام مذکور مواجه نمی‌شوید.

حالت دوم: دیگر نتوانید با رمز عبور خود وارد اکانت شوید

اگر اینستاگرام شما را از حساب کاربری‌تان بیرون انداخت و دیگر نتوانستید با همان رمزعبور خودتان وارد حساب شوید بازد روش دیگری را امتحان کنید. در این حالت زمانی که رمز عبور خودتان را وارد می‌کنید با پیام پسورد صحیح نیست مواجه می‌شوید. در این حالت اگر حساب اینستاگرام خود را با حساب فیسبوک‌تان سینک کرده‌اید می‌توانید با زدن گزینه Get help logging in در صفحه لاگین، وارد صفحه جدیدی شوید که با وارد کردن نام کاربری و پسور فیسبوک هم به حساب فیسبوک و هم به حساب اینستاگرام دسترسی پیدا می‌کنید. به این ترتیب می‌توانید وارد حسابتان شوید و رمزعبورتان را تغییر دهید.

اما اگر اکانت اینستاگرام و فیسبوک‌تان سینک نیست، گزینه Forgot password در صفحه لاگین را بزنید تا با وارد کردن یوزرنیم یا تلفن همراه خود که پیشتر به حساب اینستاگرام‌تان متصل شده، لینک ریست کردن پسورد و ورود به حساب اینستاگرام به ایمیلتان ارسال شود.

همچنین از این لینک می‌توانید مستقیما وارد صفحه ریست پسورد حساب اینستاگرام شوید. نکته بسیار مهم آن است که اگر ایمیل یا تلفن همراه خود را به حساب اینستاگرامتان متصل نکرده‌اید، امکان استفاده از بخش فراموشی رمز عبور را ندارید.

4- با ارور Couldn’t Refresh Feed مواجه هستید

در این مرحله شرایط کمی متفاوت می‌شود، اگر ارور Couldn’t Refresh Feed داشتید باید مجموعه‌ای از راهکارها را انجام دهید که در مقاله زیر به طور کامل در این خصوص توضیح داده‌ایم.

5- حساب شما دیسیبل شده است

اگر مشکل خروج ناگهانی شما از اینستاگرام به دلیل پیام دیسیبل شدن یا بلاک شدن حسابتان است، باید بگویم سلسله مراحلی برای رفع این ارور وجود دارد. این مراحل به طور کامل در لینک زیر توضیح داده شده که با مراجعه به آن می‌توانید مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام رو حل کنید.

آموزش برگرداندن اکانت غیرفعال شده در اینستاگرام

 

514 در مورد “چگونه مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام را حل کنیم؟”

  1. سلام . من هرکاری میکنم نمیتونم وارد اکانتم بشم ، حتی با موبایلم نمیتونم وارد وب پیج اینستا هم بشم ، همه کارا رو هم انجام دادم .. چکار باید بکنم ؟

  2. سلام.من امروز اینستام و باز کردم یک ثانیه بعد میاد بیرون .اپدیت کردم گوشیمو ریست کردم ولی باز همونجوریه.نمیتونم برنامه رو پاک کنم چون پسوردم یادم نیست راهی هست؟

    1. سعید صانعی

      سلام، خیر، تنها راهی که مونده اینه که کش رو پاک کنید یا خود برنامه رو پاک کنید و در هر صورت نیاز به ورود مجدد با پسورد هست

      1. سلام من به طور ناگهانی از اینستا اومدم بیرون پیام لطفا چند دقیقه صبر کنید همش میاد توروخدا چیکار کنم

  3. سلام وقت بخیر
    چرا من هرچی پیج جدید میزنم به یه روز نمیرسه میپره؟ حتی فعالیت زیادی ام نمیکنم
    امروز یه پیج زدم با یه شماره متفاوت اصلا هم فعالیت نکردم داخلش فقط پروفایل و بیو گذاشتم
    الان که رفتم داخلش اونم از دسترس خارج شد و مینویسه حساب شما معلق شده..
    تا الان 7 تا پیجم الکی پریده
    چه کار باید کنم؟؟

    1. سعید صانعی

      سلام
      شما احتمالا قبلا چندین پیج رو به دلیل رعایت نکردن قوانین از دست دادید و حالا اینستاگرام به شما اجازه فعالیت نمیده، برای ساخت پیج جدید چند روز صبر کنید
      از نام کاربری، رمز عبور، عکس پروفایل و مطالب پست شده کاملا متفاوت استفاده کنید، شماره تلفن و ایمیلی که وارد میکنید هم متفاوت باشه

  4. سلام من اون کادری ک برای تشخیص ربات هس برام باز میشه ولی خیلی کوچیکه کادره نمیتونم بزرگش کنم همه گزینه ها برام نمایش داده نمیشه ک انتخاب کنم چطوری کادر رو بزرگ کنم

  5. سلام من هر بار هر اکانتی که میزنم اینستا منو از اکانتم میندازی بیرون ک میگه مالک اکانت شخص دیگریه و میگه تا ۲۴ ساعت اینده برسی میکنیم و هر بار هم اکانتمو حذف میکنه باید چیکار کنم

  6. سلام من وقتی تو اینستاگرام میرم صفحه سفید میاد که نمیتونم لاگین کنم(ولی با گوگل تونستم) اندرویدمم بروز هستش اینستا هم آپدیت شده بودش چرا نمیتونم نه پیج بزنم نه وارد پیج هام بشم؟لطفا بگید

        1. سعید صانعی

          سلام، بهترین راه برای شما اینه که کل برنامه رو پاک کنید، مجددا نصب کنید

  7. من داشتم چت میکردم که یههو اینستا منو از اکانتم خارج کرد و الان غیر فعال شده‌ و شمارم و ایمیلم از اکانتم برداشته شده الانم هرچی رمزو میزنم میگه اشتباه هست میشه کاری کرد؟

  8. سلام وقت بخیر
    میخوام در دو گوشی وارد انیستا بشم. ولی وقتی وارد گوشی دوم میشم از گوشی اول خارج میشه و بالعکس
    ممنون راهنمایی بفرمایید

  9. سلام من گوشیمو ریسیت کردم ولی وقتی میخوام وارد پیج شخصیم بشم رمزو نام کاربری میزنم میگه درخواست ورود به سیستم ارسال شد نمیدونم چیکار کنم

  10. سلام وقتتون بخیر.
    من وقتی وارد feed ابنستاگرامم میشم میپره بیرون اما وقتی توی اکسپلور هستم یا بخش اکتیویتی یا صفحه پروفایل خودم مشکلی نداره.به نظرتون علتش چی میتونه باشه و چیکار میشه کرد؟

      1. بله فکر میکنم مشکل از این بود که به جای خود اپ اصلی از اپ sunista استفاده میکردم و فعلا مشکل حل شده. ممنون از پاسخگوییتون.

  11. سلام
    پیج من برای خودم پریده ولی برای بقیه هستش بعد الان هر چی میزنم که برگردم بهش نمیشه میگه با دستگاهی که وارد شدید وارد بشید ولی من با همون خط و همون گوشی همش میزنم
    چه کار کنم؟؟

  12. سلام وقت بخیر ببخشید من از دیشب اینستاگرامم بالا نمیاره رفرش نمیشه بعد ک چند لحظه وای میسم میگه باید پسوردتو عوض کنی بعد لوگ اوت شدم،،پسوردمم عوض کردم اومدم باز همین پیامو میده بعضی میگن اینستا خراب شده نمیدونم چکار کنم

    1. سعید صانعی

      اینستاگرام اخیرا خیلی ایراد پیدا کرده، اینستاگرامتون رو آپدیت کنید احتمالا درست میشه

  13. سلام اکانتم بی دلیل پرید رمزو میزنم وارد پیج میشه بلافاصله ارور میده خطای رمز میپره ولی وقتی همون رمزو دوباره میزنم وارد میشه رمزم چندین بار عوض کردم ولی باز میپره لطفا راهنمایی کنید چی کار کنم

    1. مجتبی مسکینی

      سلام اگه گوشی‌تون قدیمی‌ هست و اندروید پایین داره مشکل از همینه
      نسخه‌های قدیمی‌تر اینستا رو نصب کنید
      یا با اپ‌های مشابه وارد بشید
      روی مرورگر هم می‌تونید وارد بشید و مشکلی نیست

  14. با سلام امروز اینستام پیام اومد که شما از سیستم خارج شدید ممکن هست ک صاحب حساب رمز را تغییر داده باشد در حالی که من رمز رو تغییر ندادم با رمزم می تونم وارد حساب شم ولی بازم همین پیام می یاد واز حساب خارج می شم

    1. سعید صانعی

      سلام این باگ جدیدی هست که اینستاگرام داره، وارد بشید، رمزتون رو تغییر بدید و اینستاگرام رو اپدیت کنید

      1. سلام اینستاگرام من اپدیته و تازه رمزو عوض کردم ولی باز همینجور بعد پنج دیقه که تو حسابم دوباره پرت میکنه بیرونم چیکار کنم ؟

  15. سلام خسته نباشید
    دیشب اکانت من پرید میگفت باید به شماره یه کد ارسال میشه اون رو بزنید وارد اکانت بشید هر دفعه میزدم فقط یه کد رو میداد اون رو هم قبول نمیکرد بعد از چند بار تکرار کردن میگه چند دقیقه صبر کنید برای ارسال کد. کلا رو همین حالته وی پی ان هم روشن میکنم فرقی نمیکنه کد رو نمیفرسته باید چیکار کنم؟

  16. سلام من وارد اینستام میشم اما بعد از بیست ثانیه برنامه بسته میشه نیاد بیرون هیچ پیغامی واسم نمیاد .مرتب میرم تو برنامه و میاد بیرون مشکل چیه

    1. سعید صانعی

      اینستاگرامتون رو اپدیت کنید، اگر از گوشی قدیمی استفاده می‌کنید، ورژن اندرویدتون رو هم باید اپدیت کنید

      1
      1
  17. سلام من دو روزه نمیتونم وارد حسابم شم مینویسه سن شما زیر ۱۳ سال چه کار کنم لطفا راهنمایی کنید

    1
    1
    1. مجتبی مسکینی

      سلام باید موقع ساخت اکانت سن واقعی خودتون رو میزدین که به مشکل نخورین
      الان برگردوندن پیج کار ساده‌ای نیست و اگه خیلی پیج مهم نیست، بهتره قیدش رو بزنید

  18. سلام‌من امروز پیجم بلاک شد چون سنمو پرسید بعد اشتباه زدم برای اینکه سنم کافی نیست برای اینستا داشتن بلاکم کرد میشه بگید چی کار کنم الان؟!

  19. سلام خسته نباشد من پیجم پریده امروز اما میخواستم دوباره پیجم رو برگردونم یه کد فرستاد هرچی کد رو میزنم قبول نمیکنه

  20. سلام من امروز وارد اینستاگرامم‌ شدم اشتباه تاریخ تولدمو زدم الان برنامه بلاکم کرد برای اینکه سنم برای داشتن اینستاگرام کافی نیست باید چی کار کنم؟!

  21. سلام اکانتم پاک شد ربات تشخیص داده و قسمت من ربات نیستم رو ک میزنم باید تصاویر رو تشخیص بدم صفحه ای برام کامل باز نمیشه چیکار میتونم بکنم ؟ کمکم کنید

  22. سلام من پیجم امروز پرید و فکر کرد رباتم
    منم یسری مراحل من ربات نیستم و ارسال کد رو انجام دادم الان نوشته بعد ۲۴ ساعت برسی میشه و اینا و من اینارو با وی پی ان انجام دادم
    اگه پیجم برنگرده چیکار میتونم انجام بدم ؟!

  23. سلام خسته نباشید پیج من چند روز که هستش یک دفعه از اینستاگرام خارج شدم هر کاری می کنم وارد نمیشه یا تصویر امنیت که کامل نشون نمی ده ای پی گوشیم رو هم تغییر دادم ولی دوباره هم نشد با کامپیوتر هم امتحان کردم دوباره هم نشده من الان چه کار کنم اگر کمکم کنید ممنون می شم با تشکر

      1. منم همین مشکل دارم همه این کارها رو هم کردم ولی باز تصاویر لود نمیشه چکار کنم پیغامی نمیده تصاویر لود نمیشه و میگه چالش منقضی شد دوباره کادر من ربات نیستم را انتخاب کنید چکار باید کرد پیج کاریم هست کمک کنید برشگردونم

        1. سلام وقتتون بخیر
          من پیجم امروز همش سوئیچ میشه روی پیج دیگه ام و وارد نمیشه، و ارور کودنت رفرش فید میده تو رو خدا کمکم کنید

  24. سلام خسته نباشید ببخشید اگه بعد از ۲۴ ساعت پیجمون باز نشد چیکار کنیم
    خواهش میکنم بهم بگید باید چیکار کنم باز بشه

  25. سلام وقت بخیر اینستای من دیشب پرید بعدش نوشت مشکوک به ربات و یه سری سوال پرسید و گفت تا ۲۴ ساعت دیگه در صورت تایید میتونی وارد حسابت بشی الان ۲۴ ساعت گذشته میرم بازم همونو می‌نویسه چکار کنم؟؟

  26. سلام من امروز وارد پیجم شدم دیرم ک couldn’t refreshed میاد بعدشم اوکی شد ولی خب صفحه من هی سیاه میسد و یچیزی میومد انگار داشت لود میشد و با وی پی انم رفتم درست نشد فقط ی پیغام میومد رو صفحه ک بخشیشو کپی کردم

    1
    2
      1. صدیقه قوامی

        سلام و وقت بخیر‌ وارد اکانت اینستاگرامم نمیتونم بشم‌. و این پیغام رو گذاشته، البته گاهی اوقات گزینه ی “من ربات نیستم هم میاد”‌. چیکار کنم اکانتم برگرده؟ ممنون میشم کمکم کنین

        Confirm it’s you to log in
        We noticed unusual activity from your account, so we’ve logged you out.Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disabled

        1. سعید صانعی

          سلام، صفحه من ربات نیستم رو اگر با استفاده از vpn برید، میتونید رد کنید و مشکلتون حل بشه
          اما اگه پیامی که نوشتید رو دریافت کردید، یعنی به علت فعالیت مشکوک، صفحه‌تون بسته شده و 30 روز وقت دارید تا با استفاده از روش‌های گفته شده در این مقاله، صفحه رو برگردونید

          1
          5
      2. مهدی واعظی

        سلام منم از صفحه خودم پرت شدم بیرون ولی به سختی با پسورد جدید اومدم بالا حالا روی صفحه اومدم ولی این متنو میزنه you’ve been logged out و زیر همین متن یه متن کوچیکتر نوشته که please log back inبعد با رنگ ابی log in نوشته حالا هرچی میزنم روی log in صفحه بسته میشه مجدد باز میشه باز میزنه log inباید چیکار کنم

  27. سلام پیج من از دسترس خارج شده و ربات تشخیص داده بود تصاویر لود شد و انجام دادم و پیام داده ظرف 24 ساعت بررسی خواهد شد
    توی صفحه دیگران هم صفحه من نمایش داده نمیشه
    چیکار کنم
    سپاس

  28. سلام . من به تازگی یه پیج زدم ولی امروز اجازه ورود به پیج رو بهم نداد و پیام داده رمز رو باید عوض کنم وقتی رمز رو تغییر دادم پیام داد از حساب خارج شدید و ممکن است مالک گذر واژه رو تغییر داده باشه و کلاً پیجم پرید ولی روی گوشی سایرین قابل دیدن هست چه اتفاقی افتاده و من باید چکار کنم تا بتونم پیجم رو برگردونم ؟

  29. سلام من تعداد زیادی رو انفالو کردم. حالا وقتی میرم داخل اینستااین رو مینویسهCouldn’t Refresh Feedچیکار کنم؟

  30. سلام خسته نباشید
    ببخشید اینستا منو از اکانت انداخت بیرون و گفت رمز عوض شده
    بعد رمز رو عوض کردم با ایمیل بعدش وریفای تلفن همراه رو خواست ولی بازم پیامکی برام نیومد
    با وی پی ان و نسخه کامپیوترم امتحان کردم بازم confirmation کد نمیاد
    باید جیکار کنم

      1. سلام خسته نباشید ،چند روز بود که یه دفعه ازپیجم خارج میشدم میومد رو اهراز هویت ورمزتون رو عوض کنید ورمز که عوض میکردم خوب میشد دوباره اینجوری شده گفته ظرف ۳۰روز مراحل بعدی رو طی کنید حالا باید چکارکنم ؟نکنه بلاک کرده ؟واس بلاک شدن باید چکارکرد؟

  31. سلام برای من یک ارور اومده و معنی حرفی که زده میشه شما از mohammadsamaeedi خارج شده اید. مالک حساب ممکن است رمز عبور را تغییر داده باشد.
    اون Mohammad Sam ای دی خودم هستش

    1. سعید صانعی

      این مشکل جدیدا زیاد پیش اومده و معلوم نیست چرا این اتفاق میفته، شما از بخش فراموشی رمزعبو اقدام کنید و پسورد جدید و ایمن برای خودتون بسازید

  32. سلام پیج من دیسیبل شده که وقتی سرچ هم میکنم پیدا نمیشه
    اول اررو میداد ۳۰ روز بعد درست میشه بعد ارور من ربات نیستم رو داد که تایید کرد ولی الان این اررو رو ۴ روز هست میده
    Thanks for Providing Your Info
    We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to access your account within approximately 24 hours.
    میشه بگید چیکار کنم درست شه?

    10
    1. سعید صانعی

      سلام، باید 24 ساعت صبر کنید تا پاسخ تشخیص هویت شما بیاد، به ایمیلتون ارسال میشه، زمانش هم قطعی نیست، ممکنه یک هفته طول بشکه، اگر بعد از چند روز جوابی دریافت نکردید، مجددا تلاش کنید

  33. سلام
    اسم کاربری من به کاربر اینستاگرام تبدیل شده و نمیتونم وارد پیج اصلی بشم اما پیج های دیگه ای وه با همین شماره ساخته بودم رو دارم ؛ لطفا راهنمایی کنید چطوری میتونم پیج اصلی رو برگردانم

    1
    2
  34. سلام
    ابتدا تشکر میکنم از مطالب خوب سایتتون و راهنمایی هاتون
    برای پیج دوم من یه مشکلی پیش اومده
    من یه برنامه آنفالویاب نصب کردم و از طریق اون لاگ این شدم و اینستا متوجه شد و بهم اخطار داد که رمزم رو باید عوض کنم
    منم رمزم رو عوض کردم و از اون برنامه هم لاگ اوت کردم و پاکش کردم
    حالا وقتی وارد اکانتم میشم پیام you have been logged out رو بهم میده و من رو از اکانتم خارج میکنه
    مجددا رمز رو میزنم و وارد اکانتم میشم و دوباره این اتفاق میفته
    به نظرتون دیسیبل شدم؟
    پیجم ۱.۵k فالورر داشت و تازه ساخته بودمش

    1. سعید صانعی

      سلام، راه اول اینه که کش برنامه اینستاگرام رو پاک کنید.
      اگر درست نشد، روزش‌های زیر رو برید
      معمولا در این حالت زمانی که وارد اکانت میشید، بعد از چند دقیقه پیام لاگ‌اوت میاد و شما از اکانت بیرون میرید، در این زمانی که داخل اکانت هستید، شماره موبایل و ایمیل خودتون رو به اکانت متصل کنید.
      بعد وارد صفحه لاگین بشید و گزینه get help logging in رو بزنید، در صفحه بعد ایمیل خودتون رو انتخاب کنید تا یک کد امنیتی براتون فرستاده بشه، با وارد کردن اون کد شما میتونید رمزعبورتون رو تغییر بدید، یک رمز عبور جدید انتخاب کنید. به ای نترتیب مجددا وارد صفحه لاگین بشید و با رمز عبور جدید لاگین کنید.
      برای این که این مشکل مجددا پیش نیاد از امکان dual apps اندروید استفاده کنید تا دوتا برنامه اینستاگرام داشته باشید و با هر کدوم یه یک اکانتتون متصل بشید

  35. سلام
    پسورد اینستامو عوض کردم، پیجم پرید، هر بار وارد میشم این پیامو میده
    Sorry we couldn’t complete your request.
    please try again in a moment
    میشه کمکم کنید؟

      1. سلام من خود بخود فالوورام زیاد میشه یا پیجی که فالو نکردم پستش میاد یعنی هک شدم ؟ میشه پیج رو از هکرا پس گرفت؟؟

        1. سعید صانعی

          به صورت قطعی نمیشه گفت، رمز عبورتون رو تغییر بدید و یک رمز سخت بزارید، ورود دو مرحله‌ای رو هم فعال کنید، با این کاره ا اگر کسی به حساب شما درترسی داشته باشه، دیگه نمیتونه وارد اکانتتون بشه

        1. برای منم دقیقا پنج روزه اینطور شده تو رو بخدا رگید چیکار کنم
          اولش همش ی صفحه سفید میومد رفتم اینستام حذف کردم نصب کردم بهد 24 ساعت درست شد ….
          ولییییییی الان همش من روlog out می کنه تا می رم اینستا بعد مدتی استفاده نکردن مثلا ده دقیقه کلاااا من رو log iut می کنه چیکار کنم

        2. سعید صانعی

          سلام، این راهکارها رو انجام بدید احتمالا درست میشه
          کش برنامه رو پاک کنید. برنامه رو اپدیت کنید. موقع استفاده از اینستاگرام، از فیلترشکن استفاده نکنید. اگر یک برنامه جانبی برای دانلود پست و استوری از اینستاگرام دارید، اون رو پاک کنید. شماره موبایلتون رو به اکانت خودتون اضافه کنید

  36. سلام
    هر بار وارد اینستگرام میشم اولش این اخطار رو میده been log out بعد میندازه بیرون از اکانت بعدش دوباره نام کاربری رمزو میزنم وارد میشه بعدش که دو باره برنامه رو میبندم بعدا دوباره برمیگردم همین قضیه شت به نظرتون مشکل از چیه و راه خلی هست؟

    1. سعید صانعی

      سلام، این راهکارها رو انجام بدید احتمالا درست میشه
      کش برنامه رو پاک کنید. برنامه رو اپدیت کنید. موقع استفاده از اینستاگرام، از فیلترشکن استفاده نکنید. اگر یک برنامه جانبی برای دانلود پست و استوری از اینستاگرام دارید، اون رو پاک کنید. شماره موبایلتون رو به اکانت خودتون اضافه کنید.

  37. زهره قائمی

    سلام ،خسته نباشید، امروز وقتی وارد اینستام شدم ،پیام اومده رو صفحه ،که رمز ورودتون تغییر کرده و از حسابتون خارج شدید ،باید چکار کنم ؟

    1. سعید صانعی

      این مشکل اخیرا برای خیلی‌ها به وجود اومده، به نظر میرسد یک باگ از طرف اینستاگرام باشد تا مشکل هک
      از راه بازیابی پسورد استفاده کنید

  38. سلام وقت بخیر
    من هیچ محتوای بد یا خلافی تو اینستا نمیزارم پیجم کلا ۲۰۰ تا فالوور و ۱۰۰ تا فالووینگ داره
    اندرویدم ۱۰
    داشتم پسوردن عوض میکردم یهو گف پسورد توسط صاحب اصلی پیج تغییر کرده
    همه مراحل هم میرم ولی چیزی نمیشه
    ممکنه کسی هکم کرده باشه ؟

    1. سعید صانعی

      این مشکل اخیرا برای خیلی‌ها به وجود اومده، به نظر میرسد یک باگ از طرف اینستاگرام باشد تا مشکل هک
      از راه بازیابی پسورد هم رفتید؟ نتیجه چی شد؟

    2. سلام اکانتم دیسیبل شده خیلی برام مهمه این اکانت و اینکه من رمز این اکانتو ندارم که بتونم پاکش کنم دوباره وغردش کنم برم تو اینستا میشه بگین باید چسکاز کنم از دیسیبل خارج بشه یا بگین چه مدت طول میکشه از این وضع خلاص بشم

      1. سعید صانعی

        سلام، راه حل های نوشته شده در مقاله رو بخونید، درمورد در مدت زمان رفع دیسیبل نمیشه به طور قطعی صحبت کرد

  39. سلام خسته نباشید من داشتم تو گروه تو اینستا چت میکردم یهو اومد گفت تو رباتی مراحل اینکه چراغ ترافیک رو مشخص کنم انجام دادم گفته بعد ۲۴ ساعت برسی میکنن برگرده داره ۲۴ ساعت میشه ولی خبری نشده واقعا اگه درست زده باشم برمیگرده ؟

  40. سلام پیج من خودبه خود پرید و وقتی وارد پیج میشم صفحه ای برام میاد که میگه رمز ایمیلمو عوض کنم و هر چی میزنم خطا میده

  41. سلام خسته نباشید پیجم منو انداخته بیرون ولی پیجم هس وقتی میخوام وارد شم میگه شماره خود را تایید کنید هر چقد میزنم کد ارسال نمیشه ممکنه هک شده باشه؟؟

  42. سلام من پیج نمیتونم بزنم هر پیجی میزنم از حسابم خارج میکنن مینویسه فید بازخوانی نمیشود بعد میاد ک متوجه فعالیت غیر عادی در حسابتون شدیم 30 روز دیگ بیاید و مراحلو دوباره برید الان باید چه کنم

    1. سعید صانعی

      سلام، شما احتمالا بایک شماره موبایل و ایمیلی که قبلا اکانتی به اون متصل بوده و حالا اون اکانت بسته شده، در تلاش هستید تا حساب دوباره‌ای بسازید، به خاطر همین اینستاگرام بر روی شما حساس شده و اجازه این کار رو نمیده
      همچنین ممکنه به دلیل ساخت اکانت زیاد دیگه اجازه این اتفاق به شما داده نشه. راه حل اینه که اکانت ساختن پشت سر هم رو متوقف کنید و با یک ایمیل و شماره تلفن جدید اکانت بسازید

      1
      6
  43. سلام من رو یدفعه از حسابم خارجم کردن و گفتن متوجه فعالیت غیر عادی در حسابتون شدیم یه سری تصاویر نشون داد ک کدوما تاکسیه بعد ایمیلمو گرفتن شماره برام پیامک کردن اخرش گفت ک اطلاعاتتونو بررسی میکنیم و اگر بتوانیم ان را تایید کنیم قادر خواهید بود تا 24 ساعت دیگه به حسابتون برگردید به نظرتو بر میگرده؟ در چه صورتی میشه ک تایید نکنند؟

  44. سلام من الان چند ماهه که اینستام بدون وی پی ان لود نمیشه.. امروز صبح که تو پیجم بودم یهو گوشیم خودبخود ریستارت شد و پیجم کلا پرید.. حتی انقدر بهم فرصت نداد که بتونم پیام اینستا رو بخونم فقط یه log out تو ذهنم موند.. لطفا راهنماییم کنید??

  45. سلام من داشتم فعالیت میکردم ی چت ساده بود یهو پیغام اومد پسورد من عوض شده و من از پیچ خارج شدم
    هرچی شماره تلفن میزنم رمزش میزنم وارد بشم میگه همچین حسابی وجود نداره
    چرا؟؟

    1. مجتبی مسکینی

      سلام اگه روش‌های بالا جواب نداد
      مقاله دیسیبل اینستاگرام رو بخونید که لینکش آخر مقاله هست

  46. سلام من به تازگی یه پیج زدم علاوه بر دوتا پیجی که دارم هر موقع وارد اینستا میشم این پیامو میده : خطا از حساب خارج شدید. ممکن است مالک حساب گذرواژه را تغییر داده باشد.
    ومنو میندازه بیرون، بعد دوباره باید برم وارد پیجم بشم

    1
    5
    1. مجتبی مسکینی

      سلام معمولا این مورد برای گوشی‌های قدیمی و با اندروید پایین رخ میده
      روی یه گوشی دیگه تست کنید و نتیجه رو بگید

  47. سلام من تو اینستا چندین آلبوم سیو دارم ولی چند وقته نمی تونم وارد بشم و به محض کلیک از اینستا خارج میشم. این پیام میده ineatagram has stop
    ممنون‌میشم راهنماییم کنید.

    1. سعید صانعی

      سلام، یکی از عمده‌ترین دلایل این اتفاق، قدیمی بودن نسخه اندروید هست، اگر گوشی یا اندرویدتون قدیمی بهتره اپدیت کنید، ضمن اینکه میتونید از نسخه وب اینستاگرام بر روی کامپیوتر و لپ‌تاپ هم استفاده کنید

  48. سلام وقتتون بخیر
    من دیشب تو دایرکت صحبت میکردم یهو اینستا پرید و گف رمزتو عوض کن دلیلش چی میتونه باشه؟

    1. سعید صانعی

      احتمالا از وی‌پی‌ان استفاده کردید و آی‌پی‌تون تغییر کرده، به همین دلیل اینستاگرام به حساب کاربری شما مشکوک شده

      1
      1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH