با تمام 10 ویژگی جدید فصل 6 بازی فورتنایت آشنا شوید

به‌روزرسانی فصل 6 بازی فورتنایت منتشر شد و تمامی بازیکنان باید اکنون در تمامی پلتفرم‌ها آن را فعال کنند. تاریخ انتشار این به روزرسانی نوید حضور برخی ویژگی‌های هالووینی و ترسناک در سراسر محیط بازی و فروشگاه آن را می‌دهد. البته همان‌طور که تا به حال در این بازی مشاهده کرده‌اید در اینجا هر چیزی وجود دارد و هر اتفاقی ممکن است روی دهد!

فورتنایت

در ادامه نگاه مفصلی به تمام ویژگی‌های جدیدی که فصل 6 فورتنایت برایتان به ارمغان آورده است، خواهیم انداخت تا با آنها بیشتر آشنا ‌شوید. 10 آیتم دوست‌داشتنی در لیست زیر به چشم می‌خورند که گویی خود شما آنها را درخواست داده‌اید، پس با ما و منوی سفارشی فورتنایت همراه باشید تا ببینیم Epic چه برایمان به همراه آورده است.

شماره ده: قلعه

یکی از معروف‌ترین تغییراتی که در این بازی به چشم می‌خورد افزوده شدن یک قلعه بسیار مخوف بر روی نقشه است. قلعه‌ای به جا مانده از قرون وسطا که به تسخیر اشباح درآمده و البته برای غارت طراحی شده است. وقتی بازی را شروع کنید تماشای روح دیگر بازیکنان که در داخل دیوار‌های قلعه طلسم شده‌اند، خواب را از چشما‌ن‌تان می‌رباید.

فورتنایت

شماره نه: Dire و Calamity

فرض کنید شما شخصیت مرد را که همان کاراکتر Dire است، انتخاب کرده‌اید و می‌خواهید بدانید در ادامه بازی چه پیش خواهد آمد. طبق معمول شما با ظاهر انسانی بازی را شروع می‌کنید ولی به مرور تغییر شکل خواهید داد و با افزایش سطح توانایی‌ها در نبرد به یک گرگ‌نما تبدیل می‌شوید و همان‌طور که همه ما افسانه گرگ‌نما‌ها را می‌دانیم، هیچ برگشتی نیز در کار نیست.

اما اگر شخصیت دختر یا همان Calamity را انتخاب کنید چطور؟ شاید اگر اهل فیلم باشید Calamity را به عنوان یک دختر گاو‌چران شاد و خوش‌قلب می‌شناسید پس با نوستالوژی خاطره این فیلم بازی را آغاز کنید ولی باید بدانید شخصیت او به همین شکل باقی نخواهد ماند و در ادامه با تغییر شکل به یک آدم‌کش خشن بدل می‌شود. در نهایت نیز لباسی یک‌دست به رنگ سیاه به تن می‌کند و یک ماسک نیز به صورت خواهد زد. در هر حال او شروعی کاملا جذاب دارد و در انتها تاریکی تمام وجودش را فرا می‌گیرد.

فورتنایت

شماره هشت: دیگر پوسته‌ها (کاراکتر‌ها)

  • DJ Yonder (که در تصویر زیر به همراه بقیه شخصیت‌ها در کنار Calamity دیده می‌شود)، او ماسک لاما به صورت می‌زند و شلواری با وصله‌های شب‌نما به پا‌ می‌کند.
  • Giddy-Up که سوار بر یک لباس عجیب و غریب به شکل لامای قرمز رنگ است.
  • Fable دختری که مانند شخصیت شنل‌قرمزی لباس کلا‌ه‌دار سرخ رنگی به تن کرده است.
  • Nightshade نیز با به سرگذاشتن ماسکی از گوجه‌فرنگی که شبیه کدوتنبل نارنجی رنگ هالووین گریم شده است، لباس سیاه و خاکستری موتورسواری به تن دارد.
  • Dusk زنی زیبا با آرایشی شبیه ملکه برفی، موهای سفید و لباسی چرمی و سیاه‌رنگ.

فورتنایت

شماره هفت: مکعب متحرک

آه خدای من، چقدر از تجربه این مکعب بدم می‌آید. در این فصل هیولای مکعبی در زیر جزیره شناور دریاچه لوت (Loot Lake) قرار دارد. شما می‌توانید تغییرات عجیب و غریب این مورد را در تریلر جدید بازی مشاهده کنید.

شماره شش: یک فروشگاه جدید هالووین در Retail Row

در فصل 6 یک فروشگاه با حال و هوای هالووین در Retail Row افتتاح شده است. البته برخلاف گذشته که در روز‌های تعطیل به شما کالای رایگان می‌داد دیگر خبری از این دست‌و‌دلبازی‌ها نیست. زیرا این فروشگاه نیز فقط یک فروشگاه معمولی برای بدست آوردن اجناس نیست. این مورد را دیگر لو نمی‌دهم تا خودتان موقع بازی ببینید.

شماره پنج: دگرگونی Wailing Woods (جنگل نالان)

به لطف مکعب، Wailing Woods دچار تغییر و تحول شده است. شما می‌توانید مکعب‌های بیشتری را در آنجا پیدا کنید. البته مکعب‌های مینیاتوری کوچک، که بسته به سلیقه و نیاز خودتان می‌توانید قدرت‌های مختلفی را به دست آورید. این مکعب‌ها Shadow Stones (سنگ‌های تاریکی) نامیده شده‌اند.

شماره چهار: Shadow Stones

یک آیتم مصرفی (همان مکعب‌های مینیاتوری) به نام Shadow Stones که به بازیکن اجازه می‌دهد تا به یک روح بدل شود. اگر بازیکن ایستاده باشد، کاملا نامرئی خواهد بود، چیزی شبیه به یک Predator. البته تاثیر آن تنها 45 ثانیه است و به محض بیرون کشیدن سلاح‌ نیز اثرش به پایان خواهد رسید. به علاوه در موقع استفاده از حالت شبح نیز همچنان آسیب‌پذیر خواهید بود، پس حواستان باشد.

شماره سه: دوره (Shadow Stones)

برای 45 ثانیه شما قادر هستید به هر طرف که مایلید برای بدست آوردن اقلام حرکت کنید، جلو، عقب، بالا و پایین (البته بسته به جایی که حرکت را شروع کرده‌اید) و البته در آسمان شما بیشترین آزادی را خواهید داشت. برای درک بهتر فکر کنید شما در پوسته شخصیت Kitty Pryde قرار دارید و بی‌وزن هستید اما تنها برای مدت 45 ثانیه و بعد از این چند ثانیه دوباره به حالت عادی و تحت تاثیر جاذبه برمی‌گردید. همان‌طور که اشاره شده این توانایی را توسط Shadow Stones بدست می‌آورید.

شماره دو: Ghost Rift یا دره شبح (Shadow Stones)

در حالی که شما به شکل سایه یا همان فرم شبح (یا هر اسمی که شما آن را می‌نامید) درآمده‌اید، می‌توانید از طریق دره شبح سفر کنید و جابه‌جا شوید. البته شما نمی‌توانید از چتر نجات خود استفاده کنید ولی اگر در شکاف سقوط کنید یا به صخره‌ها برخورد نمایید، آسیب هم نمی‌بینید. با این حال از بهم خوردن قوانین طبیعت جو‌گیر نشوید!

شماره یک: بازگشت کوله‌ پشتی‌ پر از حیوانات خانگی!

در این فصل سه کوله‌پشتی جدید وجود دارد. شما یکی از این سه مورد را خواهید یافت: یک آفتاب‌پرست، یک اژدها و یک سگ کوچولو. این حیوانات می‌توانند سر و صدا کنند و به شرایطی که شما در آن قرار گرفته‌اید واکنش نشان ‌دهند و دیوانه‌وار به اطراف حرکت کنند. البته آنها هیچ تاثیر مثبتی در خود بازی ندارند و تنها حکم سرگرمی و جلوه ویژه دارند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH