گیم‌لافت

چهارتا از بهترین بازی‌های گیم‌لافت را بشناسید

بازی‌های بسیاری برای اسمارت فون‌ها منتشر شده‌اند و در پلت‌فرم‌های مختلف موجود هستند. گیم‌ها سبک‌ها و ژانرهای متفاوتی دارند و استودیوهایی از سرتاسر جهان اقدام به طراحی‌ آن‌ها می‌کنند. یکی از همین‌ها، گیم‌لافت است. این شرکت فرانسوی کارش را در سال ۱۹۹۹ شروع کرد و تا حالا از عناوین جذابی پرده برداشته. در ادامه با ما همراه باشید تا با چهارتا از بهترین بازی‌های این استودیو آشنا شوید.


Asphalt Xtreme: Rally Racing

گیم‌لافت

ژانر مسابقه‌ای طرف‌داران زیادی در دنیای بازی‌های موبایل دارد و از این رو توسعه‌دهنگان در پی آن‌ هستند که بهترین گیم‌ها را در این حوزه معرفی نمایند. گیم‌لافت نیز از چنین قاعده‌ای مستثنی نیست و سری آسفالت را در فروشگاه‌های گوناگون عرضه کرده. Asphalt Xtreme: Rally Racing مملو از المان‌های دوست‌داشتنی و هیجان‌انگیز است که نظر هر کسی را جلب می‌کند. گرافیک با عناصر شبیه دنیای واقعی پر شده و برای همین بعد از مدتی عاشق بازی گیم‌لافت خواهید شد و نمی‌توانید مدت زمان زیادی را بدون Asphalt Xtreme: Rally Racing دوام بیاورید. توسعه‌دهنده موقعیت‌های مختلفی را برای‌تان در نظر گرفته تا گیم خسته‌کننده نشود و تا ساعت‌ها سرگرم باشید. هم‌چنین صداگذاری نیز بسیار مهم و حقیقتا در این دسته از بازی‌ها مورد توجه است. گیم‌لافت نیز چنین موضوعی را در نظر گرفته و از موزیک‌های راک بهره برده. به این ترتیب آدرنالین خون‌تان تا حد زیادی بالا می‌رود و از تجربه Asphalt Xtreme: Rally Racing نهایت لذت را خواهید برد. این گیم تا حالا بیش از ۱۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز بالای ۴.۵ از ۵ را کسب نموده.

Asphalt 9: Legends

گیم‌لافت

اگر بخواهید یکی از بهترین بازی‌های گیم‌لافت را تجربه کنید و در عین حال علاقه‌مند به گیم‌های مسابقه‌ای هستید، پس حتما این مورد را مدنظر داشته باشید. Asphalt 9: Legends به تازگی معرفی شده و در همین مدت کوتاه توانسته نظرات بسیار زیادی را جلب نماید. پیش از هر چیزی، گرافیک مجموعه چشم‌های کاربر را خیره می‌کند و توسعه‌دهنده فرانسوی حجم عظیمی از جزئیات را درون بازی قرار داده. در نتیجه بازی واقع‌گرایانه‌تر هست و احساس هیجان بیش‌تری هنگام تجربه آن خواهید داشت. صداگذاری هم بخش مهمی است. تمام مدت در Asphalt 9: Legends موسیقی‌های هیجان‌آور پخش می‌شود که در هنگام مسابقات و چالش‌ها فضای بازی را جذاب‌تر می‌کنند. ماشین‌های متنوعی نیز در اختیارتان قرار دارد که با اتمام مراحل و برنده شدن قابل دست‌یابی هستند. گفتنی‌ست این بازی به انتخاب ادیتورهای فروشگاه گوگل تبدیل شده. پس از دانلود و نصب آن پشیمان نخواهید شد و حتما از آن لذت خواهید برد. گیم مذکور تا حالا بیش از ۵ میلیون بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز بسیار بالایی را از کاربران گوگل‌پلی و اپ‌استور کسب نموده.

Dragon Mania Legends

گیم‌لافت

با کمک بازی‌ها می‌توانید به دنیای هیولاها، غول‌ها و… سفر کنید و ماجراجویی‌های مختلفی را شروع کنید. یکی از گیم‌هایی که این امکان را به شما می‌دهد، Dragon Mania Legends است. ماموریت شما در این گیم مشخص است. باید اژدها را به‌عنوان حیوان خانگی خود پرورش دهید و سپس با آن‌ها مسابقات و چالش‌ها را برنده شوید. به این ترتیب قادر به جمع‌آوری پول و آیتم‌هایی خواهید شد که در موقعیت‌های گوناگون به کارتان می‌آیند. Dragon Mania Legends بیش از ۳۰۰ نوع اژدها را میزبانی می‌کند که همه آن‌ها به مرور برای شما باز خواهند شد و قابل استفاده هستند. در کنار این‌که اژدها خود را پرورش می‌دهید، جزیره‌تان نیز رشد می‌کند و می‌توانید عناصر جدیدی به آن اضافه کنید. گرافیک و صداگذاری در سطح مطلوبی قرار دارند و موقعیت‌های مختلف و المان‌های جدید توجهات زیادی را جلب می‌نماید. این بازی حدود ۱۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و از هم از گوگل‌پلی و هم از اپ‌استور امتیاز بالایی را کسب نموده است. ضمنا به انتخاب ادیتورها نیز مبدل گشته و دانلود و نصب آن توصیه می‌شود.

Modern Combat 5: eSports FPS

گیم‌لافت

یکی از دسته‌های محبوب بازی‌های موبایل، ژانر اکشن به حساب می‌آید. در این سری از گیم‌ها به‌عنوان مثال باید گروهی را بکشید یا منطقه‌ای را تصرف کنید و ماموریت‌تان را به پایان برسانید. گیم‌لافت برای این‌که از دیگر توسعه‌دهنده‌ها عقب نماند، از بازی‌های Modern Combat پرده برداشته. عضو پنجم این خانواده نیز معرفی شده و تا حالا بیش از میلیون‌ها بار از فروشگاه‌های گوگل و اپل دانلود شده است. هم‌چنین نظرات کارشناسان را به سمت خود جلب کرده و امتیاز بسیار بالایی را کسب نموده. شاید بتوان گفت که گرافیک مهم‌ترین بخش Modern Combat 5: eSports FPS به شمار می‌آید. توسعه‌دهنده از المان‌ها و عناصر دنیای واقعی برای افزایش جذابیت این مجموعه استفاده کرده و به همین ترتیب بازی هیجان‌انگیزتر می‌شود و تا مدت‌ها به آن وابسته خواهید ماند. کنترلرهای مناسب یکی از ویژگی‌های مهم Modern Combat 5: eSports FPS است و از این رو گزینه بسیار خوبی برای گیمرها شمرده می‌شود. گیم‌لافت محیط‌های متفاوتی را برای کاربر طراحی کرده تا بازی خسته‌کننده نشود. تنوع سلاح‌ها هم قابل توجه است و در صورت خرید اسلحه‌های قدرت‌مند می‌توانید دشمنان خود را راحت‌تر و سریع‌تر از بین ببرید. در این صورت مراحل را به سادگی پشت‌سر می‌گذارید و دستاوردهای بسیاری را به‌دست می‌آورید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH