قیمت پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال گوگل مشخص شد

نسل جدید گوشی‌های پیکسل گوگل بالاخره به صورت رسمی معرفی شدند و پس از انتشار تصاویر مختلف و فاش شدن اطلاعات درست و نادرست حالا آماده عرضه به بازار هستند. در همین ابتدای مطلب باید گفت پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در زمینه قیمت به هیچ وجه قافیه را به رقبای خود نباخته‌اند!

شاید در نگاه اول اینگونه به نظر برسد که پیکسل 3 ایکس ال با صفحه نمایش 6.3 اینچی خود بزرگ‌ترین پیکسلی باشد که تا به امروز به بازار عرضه شده است، اما وجود ناچ در واقع اندازه صفحه نمایش این هندست را با پیکسل 3 برابر کرده و البته حاشیه‌های بسیار کم، آن را کامپک‌تر نیز می‌کند. در هر صورت همانگونه که در تصویر بالا آمده است، داشتن گوشی کوچک‌تر این خانواده هزینه کمتری را طلب می‌کند.

در خصوص توزیع پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال به مانند سال گذشته باز هم به نام Verizon می‌رسیم. پیکسل 3 با قیمتی حدود 799 دلار در دسترس خواهد بود. شاید تغییر قیمت تا حدودی نسبت به سال گذشته و نسل قبلی افزایش یافته باشد، اما برای داشتن یکی از بهترین دوربین گوشی‌های اندرویدی، سریع‌ترین دسترسی به آپدیت‌های نرم‌افزاری و امنیتی و همچنین رابط کاربری خالص اندروید، این بهایی است که باید پرداخته شود.

فروشگاه گوگل نیز به فروش پیکسل‌های جدید خواهد پرداخت. قیمت این محصولات در این فروشگاه به مانند ورایزون، از 799 دلار برای پیکسل 3 شروع شده و تا 999 دلار برای مدل 128 گیگابایتی پیکسل 3 ایکس ال افزایش خواهد یافت. طرح ویژه گوگل برای خریداران این محصولات اشتراک سه ماهه رایگان پریمیوم یوتیوب خواهد بود. هجدهم اکتبر زمانی است که برای عرضه نسل جدید گوشی‌های پیکسل گوگل در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH