آپدیت اندروید 9 برای اکسپریا XZ2 سونی منتشر شد

چندی پیش سونی موبایل اعلام کرد که برخی از دیوایس‌های این کمپانی به‌روزرسانی اندروید 9 را دریافت خواهند کرد. به جز اکسپریا XZ3 که از همان اول این نسخه از اندروید را اجرا می‌کرد، هیچ یک از اسمارت‌فون‌های سونی تاکنون به جدیدترین نسخه سیستم‌عامل موبایلی گوگل مزین نشدند اما ظاهرا اکسپریا XZ2 به عنوان اولین دیوایس از کلکسیون گوشی‌های سونی، این آپدیت را دریافت کرده است.

تا قبل از انتشار به‌روزرسانی فوق برای اکسپریا XZ2، انتظار داشتیم که دیگر گوشی پرچمدار سونی یعنی اکسپریا XZ2 پریمیوم اولین دیوایس این کمپانی باشد که آپدیت اندروید 9 را دریافت خواهد کرد. مطابق گزارشی که کاربران این دستگاه داده‌اند و البته با توجه به اسکرین‌شات‌های منتشر شده، پرچمدار سال گذشته ژاپنی‌ها به‌روزرسانی اندروید 9 را دریافت کرده است. ظاهرا این پکیج حجمی حدودا 1 گیگابایتی داشته و شامل وصله‌های امنیتی ماه اکتبر نیز می‌شود. جدای از تغییر نسخه سیستم عامل به اندروید 9، هیچ مورد دیگری در بخش تغییرات و گزارشات این پکیج اعلام نشده است. اگر صاحب گوشی اکسپریا XZ2 هستید، نسخه فرم‌ور دستگاه شما پس از آپدیت کردن می‌بایست به شماره 520A327 تغییر کرده باشد.

جدای از اکسپریا XZ2، سونی اعلام کرده که گوشی‌های اکسپریا XZ2 پریمیوم، اکسپریا XZ2 کامپکت، اکسپریا XZ1، اکسپریا XZ1 کامپکت، اکسپریا XZ پریمیوم، اکسپریا XA2، اکسپریا XA2 اولترا و اکسپریا XA2 پلاس نیز آپدیت اندروید 9 را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH