نوکیا X7 با دوربین دوگانه به صورت رسمی معرفی شد

نوکیا X7 که در بازار بین‌الملل با نام 7.1 پلاس شناخته می‌شود، امروز به صورت رسمی معرفی و همزمان پیش فروش آن نیز آغاز شد. خبر خوش در مورد نوکیا X7 این است که مهمان جدید بازار چین از حد انتظارات هم قیمتی پایین‌تر خواهد داشت.

هندست جدید نوکیا دارای یک صفحه نمایش 6.18 اینچی با بریدگی معروف این روزها در بالای آن و رزولوشون فول اچ‌دی پلاس است. مشخصات بلند بالای این صفحه نمایش حکایت از کیفیت خوب آن دارد. HMD در مراسم معرفی این دستگاه با اشاره به بدنه آلومینیومی آن، ادعا کرده است که نسبت نمایشگر به بدنه در اسمارت‌فون جدیدش به 86.5 درصد می‌رسد.

نوکیا X7 با پردازنده جدید اسنپدراگون 710 و 4 یا 6 گیگابایت رم عرضه می‌شود. مدل 4 گیگابایتی اسمارت‌فون دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی و مدل 6 گیگابایتی با 128 گیگابایت حافظه داخلی ارایه خواهد شد. در خصوص نرم‌افزار این دیوایس نیز باید گفت که نوکیا X7 به صورت پیش‌فرض دارای اندروید اوریو 8.1 خواهد بود که به زودی به‌روزرسانی اندروید پای نیز برای آن ارایه و آماده دریافت خواهد بود.

گوشی هوشمند میان‌رده جدید نوکیا از سری محصولات این شرکت با دوربین دوگانه خواهد بود؛ دوربین اصلی یک لنز 12 مگاپیکسلی IMX363 سونی است که با اپرچر f/1.8 و همچنین قابلیت‌هایی چون لرزشگیر اپتیکال و EIS به نظر تصاویر مطلوبی را ثبت خواهد کرد. در دوربین دوم نیز از یک لنز 13 مگاپیکسلی با اپرچر f/2.4 استفاده شده است که بیشتر برای عمق‌دهی استفاده می‌شود. به صورت کل باید گفت هندست تغییر زیادی در این حوزه نسبت به نوکیا 7.1 نداشته است.

یک دوربین 20 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی در ناچ تعبیه شده است که به گفته شرکت توانایی بالایی در عکس‌برداری در شرایط محیطی با نور کم دارد. با توجه به پردازنده این گوشی و قابلیت‌های آن در زمینه AI، نوکیا X7 به صورت گسترده در نرم‌افزار دوربین گوشی از این قابلیت بهره برده است که برای نمونه می‌توان به AI bokeh effect اشاره کرد.

پنل پشتی این اسمارت‌فون از جنس شیشه است، اما خبری از شارژ سریع نیست؛ به جای آن کاربر می‌تواند با تهیه یک شارژر 18 واتی، پنجاه درصد گنجایش باتری 3500 میلی‌آمپری آن را در کمتر از نیم ساعت پر کند. از دیگر مشخصات نوکیا X7 باید به درگاه USB-C، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و پشتیبانی از VoLTE و دو سیم‌کارت اشاره کرد.

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، پیش فروش این محصول از امروز آغاز شده است. قیمت نوکیا X7 برای مدل 4/64 گیگاباتی 245 دلار، برای مدل 6/64 گیگابایتی 290 دلار و برای مدل 6/128 گیگابایتی 360 دلار خواهد بود. رنگ‌های در نظر گرفته شده برای آن نیز شامل آبی تیره، قرمز شب، نقره‌ای جادویی شب و مشکی شب می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH