وقتی قابلیت شارژ معکوس بی‌سیم گوشی میت 20 پرو مایه تمسخر اپل می‌شود!

هواوی ساعاتی قبل از گوشی‌های پرچمدار میت 20 و میت 20 پرو رونمایی کرد. میت 20 پرو پرچمداری برتر و سرشار از قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است که بعضی از آن‌ها مانند شارژ معکوس بی‌سیم می‌توانند منحصر به‌فرد و حتی مایه تمسخر بزرگانی چون اپل شوند؛ کاری که هواوی در انجام دادن آن استاد است!

درآمد هواوی

گوشی هواوی میت 20 پرو به یک باتری 4,200 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که ضمن بهره‌مندی از نسل جدید تکنولوژی فست شارژ هواوی با توان 40 وات و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم با توان 15 وات، یک قابلیت خاص و بی‌نظیر دارد که اصطلاحا Wireless Reverse Charging یا شارژ معکوس بی‌سیم نامیده می‌شود. به موجب این قابلیت می‌توان دستگاه‌های برخوردار از استاندارد Qi را به طور بی‌سیم و تنها با تماس بدنه شارژ کرد.

هواوی که استاد به سخره گرفتن کمپانی‌های رقیب خود است، هنگام معرفی این قابلیت اشاره‌ای به باتری کم‌ظرفیت و البته شارژر 5 واتی آی‌فون‌های جدید اپل داشت و همین موضوع را بهانه‌ای برای به سخره گرفتن اپل کرد. مجری برنامه پس از آن‌که اعلام کرد کاربران می‌توانند با این ویژگی گوشی‌هایی مانند آی‌فون Xs را شارژ کنند، لبخندی بر لب آورد که پس از آن شاهد شنیدن صدای خنده حضار بودیم. هواوی در مسخره کردن کمپانی‌های رقیب ید طولایی دارد. ماه‌ها قبل و درست ساعاتی پیش از معرفی گلکسی S9، هواوی با انتشار توییتی طعنه‌آمیز، سامسونگ را به خاطر دوربین گلکسی S9 مورد تمسخر قرار داد. با این شیوه‌ای که هواوی در پیش گرفته، منتظریم ببینیم کدام کمپانی بزرگ، سومین قربانی تمسخرهای هواویِ جاه‌طلب خواهد بود.

2 در مورد “وقتی قابلیت شارژ معکوس بی‌سیم گوشی میت 20 پرو مایه تمسخر اپل می‌شود!”

  1. تمسخر هم داره خب .
    بابت پرداخت هزار دلاری لااقل پرچمدار هوآوی رو با جدیدترین تکنولوژی های جهان بخرید نه صرفا یک گوشی بخاطر برند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH