تسکو

با بهترین پاور بانک‌های تسکو آشنا شوید (مهر ماه ۹۷)

اسمارت فون‌ها شامل ویژگی‌ها و قابلیت‌های گسترده‌ای هستند که نیازهای انسان مدرن را برطرف می‌سازند و در بسیاری از مواقع کارها را ساده‌تر می‌کنند. اما این وسایل دوست‌داشتنی خالی از ضعف نیستند. آن‌ها نمی‌توانند مدت زمان زیادی همراه کاربر باشند و عمدتا از یک باتری با عمر فوق‌العاده‌ای سود نمی‌جویند. با این حال تکنولوژی راه‌حلی را در اختیارمان گذاشته. پاور بانک‌ها! اگر می‌خواهید با بهترین شارژرهای همراه تسکو آشنا شوید، پس در ادامه همراه ما باشید.


TP 872 L

تسکو

مهم‌ترین دلیل برای خرید یک پاور بانک، ظرفیت آن است. کمپانی تسکو چنین موضوعی را درک کرده و از این رو از حجم ۲۰ هزار میلی‌آمپری برای TP 872 L استفاده نموده. در نتیجه موبایل غول‌پیکرتان را می‌توانید تا چندبار به‌طور کامل شارژ کنید و ساعت‌ها و روزها از گوشی هوشمند خود بهره ببرید. هم‌چنین این پاور بانک قادر به شارژ کردن دستگاه‌های بزرگ‌تر نیز هست و در عین حال از گجت‌های کوچک هم پشتیبانی می‌نماید. پس فرقی نمی‌کند که کاربر کدام برند یا دیوایس هستید، TP 872 L همه آن‌ها را شارژ نموده و برای مسافران و ماجراجویان گزینه‌ای عالی به شمار می‌آید. تکنولوژی شارژ سریع در محصول گنجانده شده تا شما وقت‌ زیادی را برای شارژ شدن گوشی‌تان هدر ندهید. جدای از این، خود پاور بانک نیز با سرعت شارژ می‌شود و با وجود ظرفیت بالا، زمان زیادی را تلف نمی‌کند. تسکو دو درگاه برای TP 872 L تدارک دیده تا قادر به شارژ کردن دو دیوایس به‌صورت هم‌زمان باشید.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

TP 856 WL

تسکو

قابل حمل بودن برای پارو بانک‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و برای همین کمپانی‌ها در تلاش‌اند وزن و ابعاد مناسب برای کالای خود در نظر بگیرند. بی‌تردید تسکو نیز یکی از همین برندهاست که سعی نموده تا بهترین دیوایس‌ها را ارایه دهد. وجود TP 856 WL چنین ادعایی را ثابت می‌کند. تولیدکننده وزنی مناسب را برای پاور بانک تدارک دیده تا کاربران به راحتی قادر به حمل و نقل آن باشند و خیلی آسان و بدون دردسر شارژر همراه را به‌دست بگیرند. به‌کارگیری دو درگاه در این پاور بانک باعث شده تا وقت‌تان تلف نشود و به‌طور هم‌زمان بتوانید دو دستگاه را شارژ نمایید. از طرفی، فن‌آوری شارژ سریع به کمک‌تان آمده تا در مدت زمان کمی قسمت بزرگی از باتری تبلت، موبایل یا ساعت هوشمندتان پر شود. موضوع دیگر، ظرفیت پاور بانک است. تسکو برای این‌که در مواقع لزوم بدون شارژ نمانید، حجمی ۱۰ هزار میلی‌آمپری برای TP 856 WL درنظر گرفته که بسیار مناسب تلقی می‌شود و تقریبا طیف وسیعی از کاربران را راضی می‌کند.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

TP 847N

تسکو

دیزاین در هر محصولی حائز اهمیت است و پاور بانک‌ها نیز از این پارامتر بی‌بهره نیستند. در حقیقت طراحی مهندسی‌شده برای یک شارژر همراه راحتی بیش‌تر در هنگام حمل و نقل را برای یوزرها به ارمغان می‌آورد و شما می‌توانید بدون تحمل سختی پاور بانک خود را در دست گرفته و از آن استفاده کنید. خوش‌بختانه شرکت تسکو هم چنین مسئله مهمی را فراموش نکرده و برای TP 847N از یک دیزاین مناسب سود جسته. به این ترتیب قادر به حمل و نقل پاور بانک بدون هیچ مشکلی هستید. ظرفیت شارژر همراه یکی از ویژگی‌های اساسی به حساب می‌آید و از این جهت TP 847N به حجم ۱۰ هزار میلی‌آمپری مجهز گشته. پس می‌توانید موبایل‌تان را دو تا سه‌ بار شارژ کنید و حتی این امکان داده شده تا اقدام به شارژ تبلت خود کنید. تسکو دیوایس‌های کوچک و هوشمند را از یاد نبرده و با TP 847N قادرید تا به‌عنوان مثال باتری ساعت هوشمند یا اسمارت بندتان را کاملا پر کنید. نشان‌گری از نوع ال‌ای‌دی در بدنه جای گرفته که میزان شارژ پاور بانک را گوشزد می‌کند و به این ترتیب همیشه از مقدار باقی‌مانده انرژی باخبر خواهید شد. دو درگاه هم در شارژر همراه به چشم می‌خورد که به‌لطف آن‌ها در وقت صرفه‌جویی گشته و می‌توانید به‌صورت هم‌زمان دو دستگاه را شارژ نمایید.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

TP 850

تسکو

اگر اهل ماجراجویی هستید و می‌خواهید یک محصول قدرت‌مند و با مقاومت بالا خریداری کنید، پس حتما این مورد را مدنظر داشته باشید. سازنده با بهره‌گیری از مواد اولیه مناسب و یک‌سری از استانداردها TP 850 را در برابر بسیاری از عوامل مقاوم ساخته و مطمئن باشید به سادگی خراب نخواهد شد. برای مثال از این پاور بانک می‌توانید در مناطق مرطوب و زیر باران بهره بگیرید و در عین حال قادر به استفاده از TP 850 در شهرهای پرگردوغبار هستید. چراغ‌قوه‌هایی نیز در بدنه محصول تعبیه گشته که در مواقع لزوم راه‌ را برای‌تان روشن کند. سازنده برای کامل شدن قابلیت‌ها، از یک ظرفیت راضی‌کننده سود جسته تا TP 850 امکان شارژ موبایل‌ها، تبلت‌ها و دستگاه‌های کوچک را داشته باشد. لامپی ال‌ای‌دی نیز بر روی پاور بانک نقش بسته که وضعیت خود گجت را به کاربر اطلاع می‌دهد و با کمک آن می‌توانید در صورت لزوم شارژر همراه را به برق متصل کنید. فن‌آوری شارژ سریع به کار گرفته شده تا وقت‌تان تلف نشود و در مدت زمان اندکی بخش بزرگی از باتری دیوایس‌ها شارژ گردد.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH