آی‌فون‌های 2018 را فراموش کنید؛ شایعات مربوط به آی‌فون 11 کلید خورد!

هنوز مدت زمان زیادی از عرضه آی‌فون XS، مدل مکس و XR نگذشته است و با این وجود شاهد انتشار اخبار و شایعات مربوط به آی‌فون XI یا همان آی‌فون 11 هستیم. در حال حاضر که اطلاعات زیادی در مورد این هندست‌ها موجود نیست مجبوریم آنها را آی‌فون XI، مدل XI مکس و XR2 بنامیم. بیایید با یک دیگر صادق باشیم! همیشه دنبال کردن شایعات مربوطه به آی‌فون‌های جدید جذاب‌تر از آیفون‌هایی است که در حال حاضر به بازار ارایه شده‌اند.

حتی تحلیل‌گر مشهور مینگ چی کو نیز کار خود را در این زمینه آغاز کرده و پیش‌بینی‌هایی در این زمینه ارایه کرده است. گفته می‌شود دوباره در سال جدید سه آی‌فون به بازار عرضه خواهد شد؛ آی‌فونی با صفحه نمایش اولد 6.5 اینچی، مدلی با صفحه نمایش اولد 5.8 اینچی و مدلی دیگر با صفحه نمایش ال‌سی‌دی 6.1 اینچی. در حالی که مطلب یادشده در نگاه اول حاکی از آن است که با وجود یک نسخه با صفحه نمایش LCD، بار دیگر مدلی ارزان قیمت از آی‌فون‌ها را خواهیم داشت، خبر بد این است که ظاهرا با مدل جدیدی روبرو نخواهیم شد. در هر صورت احتمال دارد برای برابری با صفحه نمایش احتمالی گلکسی S10 سامسونگ، اپل صفحه نمایشی با همین فریم تولید ولی ناچ را در آن حذف کند.

همچنین شایعات حکایت از آن دارند که با مدل بالارده آی‌فون 11 احتمالا شاهد معرفی یک قلم هوشمند باشیم که البته برای صحبت در مورد این موضوع کمی زود است. مطمئنا با آمادگی شرکت برای گرفتن سفارش شاهد انتشار اخبار و جزییات زیادی در این خصوص خواهیم بود. شاید در آی‌فون‌های سال 2019 از صفحه نمایش 8K امولد استفاده شود و حتی انتخاب‌هایی برای ایمپلنت در قشر مغز یا سیستم مرکزی عصبی داشته باشد. با ما همراه باشید تا در صورت انتشار هر گونه خبر در این خصوص شما را از جزییات مطلع سازیم.

1 در مورد “آی‌فون‌های 2018 را فراموش کنید؛ شایعات مربوط به آی‌فون 11 کلید خورد!”

  1. مطمئنم در آینده ی نه چندان دور طراحان از ایجاد ناچ و مردم از خرید همچین چیز ناقصی پشیمون میشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH