سامسونگ در حال کار بر روی یک لپ‌تاپ انعطاف‌پذیر است

ظاهرا سامسونگ علاقه شدیدی به صفحه نمایش‌های خم‌شدنی پیدا کرده است و خبرها حکایت از آن دارند که شرکت کره‌ای در حال کار بر روی یک لپ‌تاپ انعطاف‌پذیر است. پیش از این و در چند کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی شرکت کار بر روی یک اسمارت‌فون خم‌شدنی را تایید کرده بود. حال بیانیه‌ منتشر شده از طرف سامسونگ مهر تاییدی بر شایعات در خصوص کار بر روی یک لپ‌تاپ انعطاف‌پذیر زده است.

به مانند گوشی‌های هوشمند خم شدنی، سامسونگ در حال همکاری با تولیدکنندگان صفحه نمایش است تا دست به طراحی و تولید لپ‌تاپ‌هایی بزند که نه تنها به سمت داخل و خارج خم می‌شوند، بلکه تجربه کاربری جدیدی را برای افراد به ارمغان خواهند آورد و در آینده‌ای نه چندان دور ترند بازار لپ‌تاپ‌ها خواهند شد. (لی مین چئول، قائم مقام شرکت سامسونگ)

با طراحی و تولید لپ‌تاپ‌های انعطاف‌پذیر، سامسونگ می‌تواند خلاقیت‌های بی‌شماری به دنیای اشباع شده از تکنولوژی لپ‌تاپ‌ها تزریق کند. مطمئنا این لپ‌تاپ‌ها کاربرد زیادی در تمامی حوزه‌ها خواهند داشت، اما این که تمرکز آنها به کدام سمت و سو خواهد بود، جای سوال دارد. از طرف دیگر تاریخ عرضه این فناوری و همچنین مشخصات آن نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH