اسمارت‌فون نوکیا 9 PureView با اسم رمز المپیک و سیستم‌عامل اندروید 9 پای عرضه می‌شود

اسمارت‌فون پرچم‌دار نوکیا از اوایل سال جاری، فرآیند توسعه خود را پشت سر می‌گذارد و در حالی‌که انتظار نمی‌رود این هندست تا سال 2019 معرفی شود، اما انتشار یک تصویر جدید، جزئیات بیش‌تری را در خصوص این اسمارت‌فون مشخص می‌کند.

تصویری احتمالی از نوکیا 9

با توجه به معرفی مجدد این برند در سال گذشته، کلیه دستگاه‌های نوکیا توسط کمپانی HMD Global توسعه یافته‌اند. با این‌حال در واقع کمپانی FIH Mobile (یکی از شرکت‌های تابع فاکسکان که خود گوشی‌های آی‌فون اپل را تولید می‌کند) مسئولیت تولید این گجت‌ها را بر عهده دارد. اخیرا بر روی سرورهای این کمپانی، داده‌های جدیدی مشاهده شده است که به تخصیص اسم رمز “المپیک” به اسمارت‌فون نوکیا 9 PureView اشاره دارند. در حال حاضر HMD Global چنین اسم رمزی را رسما تائید نکرده است؛ اما این کد یقینا منطقی به‌نظر می‌رسد. بعلاوه نماد المپیک دارای 5 حلقه است که با تعداد احتمالی دوربین‌های پشتی پرچم‌دار نوکیا برابر خواهد بود. علاوه بر این اکنون به‌نظر می‌رسد که هندست مذکور، سیستم‌عامل اندروید 9 پای که با پچ امنیتی ماه نوامبر یکپارچه شده است را اجرا خواهد کرد. این موضوع در واقع با پیش‌بینی‌ها منطبق بوده و نشان می‌دهد که نوکیا 9 PureView در سال آینده با آخرین نسخه اندروید عرضه می‌شود.

برای اطلاع افراد ناآگاه بایستی یادآور شد که HMD Global در ابتدا قصد داشت تا نوکیا 9 PureView را در پاییز جاری عرضه نماید. اما به دلیل مهیا نبودن برخی ویژگی‌های خاص، کمپانی عرضه این اسمارت‌فون را تا اوایل سال 2019 به تعویق انداخت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH