هواوی قصد دارد انتشار نسخه نهایی اندروید 9 را از روز شنبه آغاز کند!

پس از آن‌که برخی گوشی‌های کمپانی هواوی نسخه آزمایشی اندروید 9 را دریافت کرده و برخی مدل‌ها نیز در بعضی مناطق نسخه نهایی این سیستم‌عامل را دریافت کردند، حال این کمپانی چینی اعلام کرده که از روز شنبه آینده مصادف با 19 آبان، پروسه انتشار سراسری نسخه 9 اندروید را به همراه رابط کاربری EMUI 9.0 آغاز خواهد کرد. برای اطلاع بیش‌تر از این خبر همراه آی‌تی‌رسان باشید.

این خبر رسما توسط اکانت رسمی این کمپانی در شبکه اجتماعی چینی Weibo تایید شده و بازتاب آن را به طور گسترده در خبرگزاری‌های چینی مانند GizChina شاهد بودیم. این به‌روزرسانی نرم‌افزاری قرار است 9 دیوایس از هواوی و آنر را تحت پوشش خود قرار دهد اما این‌که پکیج فوق در ابتدا برای چه مناطقی عرضه خواهد شد، هنوز مشخص نشده است. لیست دیوایس‌هایی که قرار است در این مرحله آپدیت مورد نظر را دریافت کنند به شرح زیر است:

انتظار داریم که نسخه جدید رابط کاربری هواوی موسوم به EMUI 9.0 علاوه بر ظاهر جدید، از قابلیت‌هایی نظیر باز کردن سریع‌تر نرم‌افزارها و نسل دوم فناوری GPU توربو بهره‌مند باشد. شما با مراجعه به این لینک می‌توانید تمام نکات ضروری و قابلیت‌های جدید این رابط کاربری جدید را مشاهده کنید. عرضه این به‌روزرسانی یک نکته مثبت برای کمپانی هواوی به شمار می‌رود که چندان سابقه خوبی در ارایه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری ندارد. این اقدامات به هواوی کمک خواهد کرد تا جایگاه دومی خود در بین کمپانی‌های تولیدکننده اسمارت‌فون در جهان را حفظ کند و حتی نیم‌نگاهی نیز به صدر جدول و تصاحب جایگاه سامسونگ داشته باشد. سامسونگی که همانند رقیب چینی‌اش در انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری ضعیف عمل می‌کند. چینی‌ها سال گذشته اعلام کردند که به زودی سامسونگ را پشت سر می‌گذارند.

3 در مورد “هواوی قصد دارد انتشار نسخه نهایی اندروید 9 را از روز شنبه آغاز کند!”

    1. جواد بالویی

      این آپدیت‌ها به روش OTA منتشر میشن و طبیعیه که همه کاربران اونو به صورت همزمان دریافت نکنن. ما ایرانی‌ها معمولا جزو آخرین نفراتی هستیم که آپدیت‌های یه گوشی رو دریافت می‌کنیم. حتی ممکنه تا یک ماه هم طول بکشه! پس شما هم صبور باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH