انتوتو برخی از مشخصات گلکسی M2 را لو داد؛ صفحه نمایش فول اچ‌دی به همراه 3 گیگابایت رم!

هر روز شاهد انتشار اخبار بیشتری از اسمارت‌فون جدید سامسونگ، گلکسی M2 هستیم. این بار نوبت به انتوتو رسیده و اطلاعات تازه کاربران را حسابی سر ذوق آورده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گلکسی M2 دارای صفحه نمایش 1080 در 2340 خواهد بود که بهتر از صفحه نمایش‌های 720 سری J است. همچنین پردازنده اگزینوس 7885 آن نیز به بسیاری از اعضای خانواده J برتری دارد.

سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای این هندست تایید شده و گفته می‌شود نسخه‌ای با حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز وجود خواهد داشت که اصلا بعید نیست دارای یک رم 4 گیگابایتی باشد. اندروید استفاده شده در گلکسی M2 نسخه 8.1 اوریو خواهد بود. با توجه به این که سامسونگ روند کندی در به‌روزرسانی اسمارت‌فون‌های خود دارد، در ابتدا پرچم‌داران به اندروید پای ارتقا خواهند یافت و سپس نوبت به گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده می‌رسد.

ظاهرا بر اساس خط مشی جدید کره‌ای‌ها، سری M به عنوان گوشی‌های پایین‌رده وارد بازار می‌شوند و خانواده‌های J و A نیز با هم ادغام خواهند شد تا سامسونگ مثل همیشه حضوری قدرتمند در بازار گوشی‌های میان‌رده داشته باشد. در همین خصوص باید گفت رقابت سامسونگ در این سطح از بازار با شرکت‌های چینی مانند شیائومی و هواوی از همیشه گرم‌تر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH